Dyrektor eCommerce (NAOKO)
Marketing

Dyrektor eCommerce (NAOKO)

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
NAOKO

NAOKO

NAOKO oznacza szczęście i szczerość, a nasze kolekcje ubrań są tworzone z myślą o osobach odważnych, które kochają odkrywać nowe miejsca, dokładnie tak jak my. To właśnie podróże są naszą największą pasją i inspiracją do tworzenia nowych kolekcji.Kochamy świat, który jest dla nas niewyczerpanym źródłem pomysłów, a najnowsze trendy jedynie podkreślają nasz niepowtarzalny styl, nadając ubraniom wyjątkowego sznytu. Charakteryzuje nas innowacyjne podejście do klasycznego stylu, które pozwala klientkom wyróżnić się z tłumu oraz sprawić, że każdy dzień jest nową przygodą.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

marketing

UX/UI

marketing automation

performance marketing

SEO

Meta Ads

Google Analytics

Opis stanowiska

NAOKO to marka modowa znana z odważnych printów, storytellingu i współpracy z AI. Teraz szukamy doświadczonego lidera, który weźmie odpowiedzialność za dalszy rozwój kanału eCommerce i wzrost międzynarodowej sprzedaży online.


💼 Twoje zadania:


  • Tworzenie i realizacja strategii eCommerce z naciskiem na wzrost przychodów i poprawę konwersji.
  • Zarządzanie zespołem specjalistów oraz współpraca z agencjami (performance, UX, analityka).
  • Monitorowanie i optymalizacja lejków zakupowych (CRO).
  • Rozwój analityki (GA4, GTM, dashboardy, KPI) oraz wykorzystanie danych w podejmowaniu decyzji.
  • Rozwój personalizacji, CRM, retargetingu i marketing automation.
  • Współpraca z działem marketingu i zespołem projektowym przy launchach kolekcji.
  • Optymalizacja sklepu na Shopify (w tym: performance, SEO techniczne, struktura, szybkość).


✅ Wymagania:


  • Min. 3–5 lat doświadczenia na stanowisku managerskim w eCommerce (preferowana branża fashion/retail).
  • Doświadczenie w pracy z Shopify lub inną platformą DTC.
  • Praktyczna znajomość narzędzi: GA4, GTM, HotJar, Meta Ads Manager, Klaviyo/Mailchimp.
  • Umiejętność zarządzania zespołem i projektami.
  • Podejście oparte na danych, znajomość wskaźników CAC, LTV, ROAS itp.
  • Język angielski minimum B2.


🧠 Projekty, nad którymi będziesz pracować:


  • Optymalizacja GA4 i eventów GTM – fundament do dalszej automatyzacji.
  • Rozwój dashboardów KPI z mierzalnym wpływem na CAC.
  • Segmentacja użytkowników i personalizacja oferty.
  • Rozwój CRM oraz wdrożenie pełnego systemu marketing automation.
  • Usprawnienia struktury SEO i performance na Shopify.


💡 Oferujemy:


  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się marce z unikalnym DNA.
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju eCommerce i wzrost firmy.
  • Partnerskie podejście i kultura oparta na wartościach.
  • Możliwość udziału w projektach międzynarodowych.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Miejsce pracy: Łódź, ul. Łąkowa 11


Rekomendowane oferty

Head of Operations

Nowa
Tagvenue
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
AI
operations
Nowa