Oferty
Administrative & Financial Specialist/Assistant
Nowa

Administrative & Financial Specialist/Assistant

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C2

Microsoft Office Excel

dobra organizacja pracy

komunikatywność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

NapoleonCat to szybko rozwijające się narzędzie SaaS do zarządzania obecnością marek w mediach społecznościowych. Mamy klientów w ponad 60 krajach na wszystkich kontynentach. Pomagamy firmom efektywnie i na dużą skalę budować oraz wzmacniać relacje z ich klientami. Naszą ambicją jest stać się wiodącym narzędziem do zarządzania mediami społecznościowymi dla małych i średnich przedsiębiorstw na całym świecie. Jesteśmy Partnerem Biznesowym Meta i działamy w Google Cloud.


Jakie wartości są dla nas ważne?:

  • Jesteśmy pomocni, zarówno dla siebie nawzajem, jak i dla naszych Klientów,
  • W komunikacji jesteśmy szczerzy i bezpośredni - bez owijania w bawełnę, ale z szacunkiem do drugiej osoby,
  • Bierzemy odpowiedzialność za projekty i zadania, nie czekamy na decyzje “z góry” albo co gorsza na to, aż ktoś coś za nas zrobi,
  • Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę,
  • Koncentrujemy się na doprowadzeniu spraw do końca, nie tylko na realizowaniu ich.


Jeśli myślisz i działasz podobnie, zobacz kogo szukamy! :)


Administrative & Financial Specialist/Assistant (praca z biura w Warszawie)



  • Ewidencja i kontrola faktur kosztowych,
  • Obsługa sprzedaży- wystawianie faktur sprzedażowych, kontrola płatności, windykacja należności,
  • Współpraca z księgowością, analiza i kontrola rozliczeń,
  • Obieg dokumentacji - drukowanie, skanowanie, archiwizowanie, przekazywanie dokumentów
  • Obsługa biura, dbanie o wizerunek, wyposażenie, zaopatrzenie w artykuły biurowe oraz inne sprawy biurowe
  • obsługa kurierska, nadawanie oraz odbiór paczek
  • Prowadzenie spisu urządzeń biurowych, przekazywanie sprzętu, przygotowywanie protokołów,
  • Inne zlecone sprawy administracyjne
  • Wsparcie w sprawach organizacyjnych, organizacji eventów, wyjazdów służbowych, rezerwacji hoteli, restauracji.


Twoje umiejętności:


  • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym lub finansowym min.rok
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań
  • Samodzielność, sumienność, dokładność i systematyczność
  • Znajomość narzędzi Google Docs/ pakietu Office
  • Analityczne myślenie
  • Proaktywne podejście do swoich zadań, nowych wyzwań i zagadnień, wykazywanie się zaangażowaniem i inicjatywą
  • Posługiwanie się językiem angielskim na poziomie B2


Twoje środowisko pracy i korzyści:



  • Weźmiesz udział w szybkim rozwoju aplikacji SaaS używanej firmy na całym świecie.
  • Jako firma działamy globalnie i jesteśmy jedynym, oficjalnym partnerem marketingowym Meta w Polsce.
  • Będziesz współpracował z zespołem pozytywnie zakręconych ludzi, którzy ufają sobie nawzajem i wierzą w to, co robią.
  • Staramy się koncentrować na celach, a nie statusach czy sprawozdaniach :)
  • wspieramy się wzajemnie zarówno we wdrożeniu jak i w bieżącej pracy nad projektami.
  • Chcesz się nadal rozwijać, a to kosztuje? Żaden problem, skorzystaj z dedykowanego budżetu.
  • Martwisz się o swoje zdrowie i dostępność do usług medycznych? To już standard na rynku, więc nie ma o czym mówić - ale pakiet medyczny posiadamy :)
  • Lubisz spotkania w realu, śmiech i zabawę? My też! Zapraszamy Cię na imprezy integracyjne, nocne pogaduchy, ekstremalne przygody :)

Rekomendowane oferty

Back Office Administrator

Nowa
5 000 - 6 000 PLN/mies.
NG Logic Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Slack
English
MS Office
Nowa

Specjalista ds. obsługi formalnej i wsparcia władz Banku

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
język angielski
Nowa

Młodszy/-a Specjalista/ka ds. Administracyjnych

Nowa
ADAR Sp. z o.o.
Gdańsk
obieg dokumentów
administracja
Nowa

Junior Office & Sales Assistant Alcora

Nowa
Alcora Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office
sprzedaż
administracja
Nowa

Asystent_ka ds. zaopatrzenia

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
dyspozycyjność
analityczne myślenie
Microsoft Office Excel
Nowa