Jesteśmy szybko rozwijającą się marką D2C w branży well-being. Natu.Care powstało z pasji do zdrowego stylu życia i dbania o siebie. Szukamy Performance Marketing Specialist, który dołączy do naszego zespołu i pomoże nam wprowadzać nowe produkty i opanowywać nowe rynki w kanałach płatnych.
Jeżeli marketing online to Twoja silna domena, potrafisz tworzyć skuteczne kampanie i masz analityczne podejście, to ta rola jest dla Ciebie. Szukamy samodzielnej osoby z drivem, która potrafi szybko się uczyć i potwierdzać zobyte umiejętności w wynikach kampanii. Wierzymy w extreme ownership. Ta rola da Ci wiele satysfakcji jeśli cechuje Cię duża odpowiedzialność i szczerość.
- Samodzielne tworzenie, wdrażanie i prowadzenie kampanii PPC w Google, Meta i TikTok Ads na rynku polskim i zagranicznym
- Zarządzanie całymi lejkami płatnymi, a nie tylko dostosowywanie stawek i zmiana konfiguracji kampanii
- Tworzenie treści reklamowych oraz pisanie zleceń dla copywriterów na dłuższe formy tekstów, UGC, reklamy wideo,
- Proponowanie i wdrażanie pomysłów na wszelkie testy CRO i A/B zwiększające konwersję i retencję,
- Monitorowanie, dokumentowanie i analiza kampanii płatnych w celu maksymalizacji ROI
- Prowadzenie testów A/B dla kampanii i stron docelowych w celu podnoszenia konwersji
- Wspólpraca i koordynacja dzialan brandingowych z Head of Brand i CEO
- Wspolpraca z zespolem analitycznym, utrzymywanie higieny eventow, zdarzen, celow konwersyjnych, konfiguracji atrybucji
- Raportowanie do CEO
- Minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii SEM dla brandów B2C / dużych e-commerce
- Umiejętność budowania kampanii "od zera", optymalizacji i raportowania wyników
- Znajomość narzędzi takich jak Google Ads, Google Analytics, narzędzia analityczne i śledzące
- Doświadczenie w pracy nad projektami z branży lifestyle będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność współpracy z grafikami w celu tworzenia spójnych i atrakcyjnych materiałów reklamowych
- Zdolność analitycznego myślenia i pracy na podstawie danych oraz wskaźników efektywności kampanii
- Doświadczenie w pracy nad różnymi etapami lejka oraz kampanii świadomościowych
- Silne zrozumienie SEO, aby tworzyć synergię między kanałami organicznymi i płatnymi
- Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii performance (będziemy o to pytać!)
- Bardzo dobra znajomość narzędzi takich jak: Google Ads, FB/IG Ads, Search Ads 360, Sublime, TikTok Ads, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Search Console, Looker Studio, SEMrush, Ahrefs i podobne
- Biegła znajomość języka polskiego, swobodna komunikacja w języku angielskim.
- Umiejętność copywritingu, umożliwiająca tworzenie reklam bez potrzeby pomocy zewnętrznej jeśli zajdzie taka potrzeba
- Gotowość do pracy w modelu hybrydowym w Warszawie (poniedziałek-środa z biura, czwartek-piątek zdalnie)
- Doświadczenie w kampaniach płatnych na Facebooku i Instagramie
- Praca nad lejkami konwersji dla młodych marek DTC
- Certyfikaty z zakresu marketingu cyfrowego, np. DIMAQ, CXL, Google
- Znajomosc platformy Shopify Plus i ekosystemu aplikacji
- Rozwiązywanie realnych problemów z inteligentnymi członkami zespołu i liderami, którzy mają doświadczenie w budowie międzynarodowych serwisów odwiedzanych przez ponad 100 milionów użytkowników rocznie
- Autonomia w dostarczaniu rezultatów—dajemy Ci narzędzia i kontekst, a Ty dostarczasz efekty
- Możliwości rozwoju zawodowego:
- Rozwiniesz swoje umiejętności w Google SEM, Facebook, Instagram i innych kanałach płatnych. Nauczysz się prowadzić skuteczne testy A/B, projekty CRO oraz współpracować z różnymi zespołami kreatywnymi. Poznasz także tajniki SEO na najwyższym poziomie. Zgłębisz narzędzia takie jak GTM, GA4, Hotjar i wiele innych.
- Dostęp do kursów premium takich jak Reforge, CXL i inne.
- Wynagrodzenie: 10 000 - 15 000 PLN netto na fakturze przy współpracy b2b (możliwe inne formy współpracy).