Oferty
Performance Marketing Specialist
Marketing

Performance Marketing Specialist

Warszawa
10 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

SEM

Meta Ads

TikTok

Google Ads

Google Analytics

Ahrefs

SEMrush

tiktok ads

Mile widziane

SEO

CRO

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Jesteśmy szybko rozwijającą się marką D2C w branży well-being. Natu.Care powstało z pasji do zdrowego stylu życia i dbania o siebie. Szukamy Performance Marketing Specialist, który dołączy do naszego zespołu i pomoże nam wprowadzać nowe produkty i opanowywać nowe rynki w kanałach płatnych. 


Jeżeli marketing online to Twoja silna domena, potrafisz tworzyć skuteczne kampanie i masz analityczne podejście, to ta rola jest dla Ciebie. Szukamy samodzielnej osoby z drivem, która potrafi szybko się uczyć i potwierdzać zobyte umiejętności w wynikach kampanii. Wierzymy w extreme ownership. Ta rola da Ci wiele satysfakcji jeśli cechuje Cię duża odpowiedzialność i szczerość.


Główne obowiązki:

  • Samodzielne tworzenie, wdrażanie i prowadzenie kampanii PPC w Google, Meta i TikTok Ads na rynku polskim i zagranicznym
  • Zarządzanie całymi lejkami płatnymi, a nie tylko dostosowywanie stawek i zmiana konfiguracji kampanii
  • Tworzenie treści reklamowych oraz pisanie zleceń dla copywriterów na dłuższe formy tekstów, UGC, reklamy wideo, 
  • Proponowanie i wdrażanie pomysłów na wszelkie testy CRO i A/B zwiększające konwersję i retencję,
  • Monitorowanie, dokumentowanie i analiza kampanii płatnych w celu maksymalizacji ROI
  • Prowadzenie testów A/B dla kampanii i stron docelowych w celu podnoszenia konwersji
  • Wspólpraca i koordynacja dzialan brandingowych z Head of Brand i CEO
  • Wspolpraca z zespolem analitycznym, utrzymywanie higieny eventow, zdarzen, celow konwersyjnych, konfiguracji atrybucji
  • Raportowanie do CEO 


Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii SEM dla brandów B2C / dużych e-commerce
  • Umiejętność budowania kampanii "od zera", optymalizacji i raportowania wyników
  • Znajomość narzędzi takich jak Google Ads, Google Analytics, narzędzia analityczne i śledzące
  • Doświadczenie w pracy nad projektami z branży lifestyle będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność współpracy z grafikami w celu tworzenia spójnych i atrakcyjnych materiałów reklamowych
  • Zdolność analitycznego myślenia i pracy na podstawie danych oraz wskaźników efektywności kampanii


Dodatkowe wymagania:

  • Doświadczenie w pracy nad różnymi etapami lejka oraz kampanii świadomościowych
  • Silne zrozumienie SEO, aby tworzyć synergię między kanałami organicznymi i płatnymi
  • Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii performance (będziemy o to pytać!)
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi takich jak: Google Ads, FB/IG Ads, Search Ads 360, Sublime, TikTok Ads, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Search Console, Looker Studio, SEMrush, Ahrefs i podobne
  • Biegła znajomość języka polskiego, swobodna komunikacja w języku angielskim.
  • Umiejętność copywritingu, umożliwiająca tworzenie reklam bez potrzeby pomocy zewnętrznej jeśli zajdzie taka potrzeba
  • Gotowość do pracy w modelu hybrydowym w Warszawie (poniedziałek-środa z biura, czwartek-piątek zdalnie)


Mile widziane:

  • Doświadczenie w kampaniach płatnych na Facebooku i Instagramie
  • Praca nad lejkami konwersji dla młodych marek DTC
  • Certyfikaty z zakresu marketingu cyfrowego, np. DIMAQ, CXL, Google
  • Znajomosc platformy Shopify Plus i ekosystemu aplikacji


Nasza oferta:

  • Rozwiązywanie realnych problemów z inteligentnymi członkami zespołu i liderami, którzy mają doświadczenie w budowie międzynarodowych serwisów odwiedzanych przez ponad 100 milionów użytkowników rocznie
  • Autonomia w dostarczaniu rezultatów—dajemy Ci narzędzia i kontekst, a Ty dostarczasz efekty
  • Możliwości rozwoju zawodowego:
  • Rozwiniesz swoje umiejętności w Google SEM, Facebook, Instagram i innych kanałach płatnych. Nauczysz się prowadzić skuteczne testy A/B, projekty CRO oraz współpracować z różnymi zespołami kreatywnymi. Poznasz także tajniki SEO na najwyższym poziomie. Zgłębisz narzędzia takie jak GTM, GA4, Hotjar i wiele innych.
  • Dostęp do kursów premium takich jak Reforge, CXL i inne.
  • Wynagrodzenie: 10 000 - 15 000 PLN netto na fakturze przy współpracy b2b (możliwe inne formy współpracy).
10 000 - 15 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Senior PPC Specialist

Nowa
8 600 - 12 000 pln
Bluerank
Łódź
język angielski
Google Ads
Nowa

Performance Marketing Expert

Nowa
Grupa Komputronik
Plewiska
Meta Ads
social media
Google Ads
Nowa

Paid Social Specialist (TikTok)

Nowa
6 500 - 11 000 pln
Displate
Warszawa
tiktok ads
Google Analytics
Performance marketing campaigns
Nowa

SEM Specialist

Nowa
6 500 - 8 000 pln
data.rocks
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Zdolności analityczne
Google Ads
komunikatywność
Nowa

Freelance Social Media Manager (Remote Part Time)

Nowa
Space Ads
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
LinkedIn
Instagram
język angielski
Nowa