Natural Brands (dawniej SPORTFOOD) to alternatywa dla domowej rutyny. Dzięki nam, nie musisz myśleć o zakupach, gotowaniu czy liczeniu kalorii. My robimy to za Ciebie, a Ty masz czas na działanie. Nasze doskonałe produkty: soki cold press, dania gotowe, kremy warzywne są efektem wielu lat doświadczenia i pasji. Do ich produkcji używamy najwyższej jakości produktów i nowoczesnych technologii. Zamawiaj je prosto pod swoje drzwi.
Nasza firma powstała w grudniu 2015 roku i od tego czasu stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek ze zbilansowanym jedzeniem. Nasze produkty można znaleźć w ponad 800 lokalizacjach na terenie Polski, m.in. w sieci 1 minute, Biedronka, Żabka, siłowniach Zdrofit, Calypso, FabrykaFormy.
Aktualnie poszukujemy wzmocnienia do naszego zespołu - osoby odpowiedzialnej oraz docelowo samodzielnej w codziennych obowiązkach.
KTO - Specjalista/tka ds. E-Commerce
LOKALIZACJA – MARKI (k. Warszawy)
PRACA – Zdalnie
UZ / B2B
Do naszego wewnętrznego zespołu E-commerce szukamy Specjalisty/tki ds. E-Commerce.
OPIS STANOWISKA:
Czynny udział we wdrażaniu strategii e-commerce i marketingowej produktów premium z kategorii FMCG,
Odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych oraz w innych kanałach firmy: media społecznościowe, YT
Koordynacja działań i procesów e-commerce w tym obsługi sklepu, optymalizacja bieżących procesów
Wdrażanie narzędzi marketingu online oraz automatyzacji potrzebnych do realizacji i optymalizacji konwersji sprzedaży w oparciu o zdefiniowane cele, w szczególności: CRM, CMS, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, WooCommerce, PrestaShop, email marketing (znajomość GetResponse czy User.com)
Proaktywna współpraca z innymi specjalistami z całej firmy (głównie BOK, sprzedaż oraz marketing)
Znajomość SEO (wiedza praktyczna, doświadczenie w tej dziedzinie)
Analityka i rekomendacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności
Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe i nowych partnerstw
Odpowiedzialność za realizację KPI sprzedażowych, efektywnościowych oraz budżetowych
Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy (logistyka, bazy danych, dział obsługi klienta, call center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje)
WYMAGANIA:
Min. 2-3 lata praktycznego doświadczenia w obszarze eCommerce i marketing automation (rynek B2C, preferowane branże - FMCG, kosmetyczna, suplementów diety)
Praktyczna wiedza z zakresu automatyzacji marketingu (User.com, GetReposnse lub innych platform e-mail marketingu)
Doświadczenie w koordynowaniu działań marketing automation, web developmentu, content marketingu, kampanii online
Operacyjna znajomość WordPress/WooCommerce oraz PrestaShop, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console
Zorientowanie na sprzedaż oraz zrozumienie technologii online związanych z platformami e-commerce, online, social media
Bardzo dobre zdolności analityczne, posługiwania się danymi, rozwiązywania problemów oraz wnioskowania na podstawie analizy danych
Swobodne poruszanie się wśród kluczowych wskaźników efektywności, modeli rozliczeń oraz sposobów współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
Umiejętność syntetycznej prezentacji rekomendacji
Znajomość marketingu cyfrowego w tym online customer journey, wykorzystanie AI
Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji oparte na współpracy oraz relacjach
Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
Wielozadaniowość, samodzielność, pro-aktywność, zorientowanie na cel i wyniki
Zdolność kreatywnego myślenia i kultury testowania nowych rozwiązań
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty