Specjalista/tka ds. E-Commerce
Nowa
Marketing

Specjalista/tka ds. E-Commerce

8 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 300 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
8 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 300 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

e-commerce

marketing automation

user.com

GetResponse

e-mail marketing

Wordpress

PrestaShop

Google Analytics

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Natural Brands (dawniej SPORTFOOD) to alternatywa dla domowej rutyny. Dzięki nam, nie musisz myśleć o zakupach, gotowaniu czy liczeniu kalorii. My robimy to za Ciebie, a Ty masz czas na działanie. Nasze doskonałe produkty: soki cold press, dania gotowe, kremy warzywne są efektem wielu lat doświadczenia i pasji. Do ich produkcji używamy najwyższej jakości produktów i nowoczesnych technologii. Zamawiaj je prosto pod swoje drzwi.


 Nasza firma powstała w grudniu 2015 roku i od tego czasu stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek ze zbilansowanym jedzeniem. Nasze produkty można znaleźć w ponad 800 lokalizacjach na terenie Polski, m.in. w sieci 1 minute, Biedronka, Żabka, siłowniach Zdrofit, Calypso, FabrykaFormy.


Aktualnie poszukujemy wzmocnienia do naszego zespołu - osoby odpowiedzialnej oraz docelowo samodzielnej w codziennych obowiązkach.


KTO - Specjalista/tka ds. E-Commerce

LOKALIZACJA – MARKI (k. Warszawy)

PRACA – Zdalnie 

UZ / B2B


Do naszego wewnętrznego zespołu E-commerce szukamy Specjalisty/tki ds. E-Commerce.


OPIS STANOWISKA:

  • Czynny udział we wdrażaniu strategii e-commerce i marketingowej produktów premium z kategorii FMCG,

  • Odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych oraz w innych kanałach firmy: media społecznościowe, YT

  • Koordynacja działań i procesów e-commerce w tym obsługi sklepu, optymalizacja bieżących procesów

  • Wdrażanie narzędzi marketingu online oraz automatyzacji potrzebnych do realizacji i optymalizacji konwersji sprzedaży w oparciu o zdefiniowane cele, w szczególności: CRM, CMS, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, WooCommerce, PrestaShop, email marketing (znajomość GetResponse czy User.com)

  • Proaktywna współpraca z innymi specjalistami z całej firmy (głównie BOK, sprzedaż oraz marketing)

  • Znajomość SEO (wiedza praktyczna, doświadczenie w tej dziedzinie)

  • Analityka i rekomendacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności

  • Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe i nowych partnerstw

  • Odpowiedzialność za realizację KPI sprzedażowych, efektywnościowych oraz budżetowych

  • Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy (logistyka, bazy danych, dział obsługi klienta, call center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje)


WYMAGANIA:

  •  Min. 2-3 lata praktycznego doświadczenia w obszarze eCommerce i marketing automation (rynek B2Cpreferowane branże - FMCG, kosmetyczna, suplementów diety)

  • Praktyczna wiedza z zakresu automatyzacji marketingu (User.com, GetReposnse lub innych platform e-mail marketingu)

  • Doświadczenie w koordynowaniu działań marketing automation, web developmentu, content marketingu, kampanii online 

  • Operacyjna znajomość WordPress/WooCommerce oraz PrestaShop, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console

  • Zorientowanie na sprzedaż oraz zrozumienie technologii online związanych z platformami e-commerce, online, social media

  • Bardzo dobre zdolności analityczne, posługiwania się danymi, rozwiązywania problemów oraz wnioskowania na podstawie analizy danych

  • Swobodne poruszanie się wśród kluczowych wskaźników efektywności, modeli rozliczeń oraz sposobów współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi

  • Umiejętność syntetycznej prezentacji rekomendacji

  • Znajomość marketingu cyfrowego w tym online customer journey, wykorzystanie AI

  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji oparte na współpracy oraz relacjach

  • Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów

  • Wielozadaniowość, samodzielność, pro-aktywność, zorientowanie na cel i wyniki

  • Zdolność kreatywnego myślenia i kultury testowania nowych rozwiązań

8 000 - 9 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

6 300 - 8 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ