Jesteśmy kreatywną agencją aktywacyjną. Robimy fajne projekty 360 dla fajnych marek, np. wspólnie z Majką Jeżowską pomagamy Jeżom (i tworzymy przy tej okazji teledysk, w którym Majka lata z jeżami w kosmosie). Przykłady naszych prac możesz znaleźć na navagency.com.
A szukamy kogoś, kto wesprze nas w organizacyjnych aspektach aktywacji. Roboczo nazwaliśmy to stanowisko Promo Project Manager.
Ale jeżeli znajdziesz nazwę, która bardziej Ci odpowiada – znajdziemy porozumienie :).
Realizacją i koordynacją projektów promocyjno-aktywacyjnych (takich jak: loteria, konkurs, buy&get) obejmującą:
- sprawną komunikację i współpracę: z Activation Managerem (który zarządza Działem Aktywacji), zespołem Client Management (który opiekuje się Klientami) oraz Kreacją (która wymyśla aktywacje i kreacje);
- dbanie o aktywacyjną dokumentację projektową;
- panowanie nad aktywacyjnym kalendarzem, czyli tworzenie harmonogramów i pilnowanie, by wszystko odbywało się wtedy, kiedy było zaplanowane;
- współpracę przy tworzeniu aktywacyjnego IT;
- współpracę z Centrum Promocji w zakresach weryfikacji zgłoszeń, wyłaniania laureatów, komunikacji z uczestnikami i wysyłek nagród;
- trzymanie ręki na pulsie, czyli bieżący monitoring przebiegu aktywacji;
- podsumowania aktywacji – tworzenie raportów i rekomendacji usprawnień na kolejne akcje.
- masz min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub w pracy przy aktywacjach;
- lubisz i potrafisz pracować w zespole – bo wiesz, że najlepsze projekty to dzieło zespołu;
- cechuje Cię duża otwartość – na inne punkty widzenia, na feedback, na rozwój własny i swoich umiejętności;
- cechuje Cię sumienność, terminowość, dokładność i skrupulatność (przy aktywacjach to zapewnia spokój i zespołu, i klienta);
- lubisz myśleć rozwiązaniami, bo wiesz, że dzięki temu projekty idą sprawniej;
- nice-to-have: uprawnienia do nadzoru nad loteriami (nie jest to warunek konieczny; w przypadku braku takich uprawnień – zapewniamy szkolenie).
- możliwość rozwoju podczas realizacji bardzo różnorodnych projektów dla fajnych i znanych marek, wspólnie z doświadczonym zespołem;
- możliwość zdobywania wiedzy podczas szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
- samodzielność przy jednoczesnym wsparciu bezpośredniego przełożonego i całego zespołu;
- różne formy zatrudnienia (UoP lub B2B);
- pakiet benefitów po okresie próbnym: opieka medyczna, dostęp do opieki psychologicznej & dofinansowanie do MultiSport;
- przejrzysty system bonu$$$owy: kwartalny + okolicznościowy + uznaniowy;
- hybrydowy tryb pracy, bez ograniczeń (ważne: szukamy osób z Warszawy lub okolic, dla których przyjazd do biura i praca twarzą-w-twarz nie będzie wyzwaniem);
- niezobowiązującą atmosferę i dużo elastyczności w podejściu tak, by pracowało nam się zwyczajnie wygodnie.
Krok 1: Szukamy skilli
Z nadesłanych aplikacji wybieramy te, które pokazują background aktywacyjny kandydata.
Krok 2: Sprawdzamy, czy się dobrze rozumiemy
Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej rozmawiamy o tym, czy oboje tak samo rozumiemy zakres stanowiska i wzajemne oczekiwania.
Krok 3: Szukamy chemii
Podczas ok. 60-minutowego spotkania opowiemy więcej o nas oraz porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i oczekiwaniach. I przede wszystkim wzajemnie zobaczymy, czy jest potencjał na chemię.
Krok 4: Zapraszamy do zespołu 😊
Jeżeli okaże się, że szukamy właśnie siebie -> możesz spodziewać się od nas oferty.
PS. Niezależnie od Twojego wyniku rekrutacji – zawsze możesz spodziewać się od nas odpowiedzi zwrotnej z informacją.
Chcesz aplikować? Napisz coś o sobie od serca, dołącz CV oraz przykłady aktywacji, w których miałaś/eś swój udział.
Dodatkowy plusik jest wtedy, gdy napiszesz, ile wynosi kwota zwolniona od podatku od nagrody w loterii promocyjnej:).