ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Specjalista ds. digital marketingu
Poszukujemy osoby, która wesprze działania digitalowe zespołu E-commerce. Będziesz zarządzać kampaniami budującymi świadomość brandu oraz kampaniami mającymi na celu zwiększenie sprzedaży w Punktach Pobrań.
Potrzebny nam jest specjalista, który ma doświadczenie w Google Ads oraz rozumie pozostałe media internetowe.
Twoje zadania:
- planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads
- prowadzenie kampanii Meta Ads z naszym wsparciem
- wykorzystanie pozostałych kanałów online, jeżeli uznasz, że przyniesie nam to korzyści (direct, video, e-mail marketing itp.)
- zarządzanie budżetami reklamowymi i optymalizacja kosztów kampanii (ROAS, CPA, CPC)
- stały monitoring prowadzonych działań
- kontakt i negocjacje z wydawcami oraz partnerami
- tworzenie raportów oraz cyklicznych podsumowań
- monitorowanie trendów w branży internetowej
Wymagania:
- masz minimum 2 lata doświadczenia w segmencie E-commerce oraz 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads
- pracowałeś w firmie która miała jednocześnie stacjonarne punkty sprzedaży w całej Polsce i prowadziłeś dla nich działania digitalowe
- rozumiesz lejek sprzedażowy
- znasz różne kanały komunikacji online i wiesz co mogą nam dać
- potrafisz tworzyć media plany
- znasz podstawowe definicje elementarza mediowego (FF, ROS, CPC, ROAS itp.)
- jesteś analitycznym umysłem i umiesz wyciągać wnioski
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- elastyczna forma zatrudnienia - B2B lub Umowa o Pracę
- praca hybrydowa - po okresie wdrożenia (3 dni biuro + 2 dni zdalnie)
- możliwość rozwoju w branży E-commerce
- możliwość współtworzenia strategii marketingowej i realizacji własnych projektów
- masę wyzwań i pracę w zgranym zespole
- dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin