W
NAVIFLEET rozwijamy system telematyczny w modelu
SaaS. Lokalizujemy pojazdy ciężarowe, osobowe i specjalistyczne. Nasze oprogramowanie analizuje ich parametry i pomaga lepiej zaplanować korzystanie z zasobów.
Pracujemy w zwinnym środowisku, a naszą misją jest dostarczać Klientom konkretne oszczędności.
Szukasz ciekawych wyzwań, chcesz sprawdzić się w środowisku startupowym, a jednocześnie mieć poczucie stabilności?
Aktualnie poszukujemy:
Senior Marketing Manager w SaaS dla B2B.
Praca stacjonarna w biurze w okolicach Nowego Sącza lub hybrydowo.
Kogo szukamy?
Aktualnie dział marketingu Navifleet tworzy jedna osoba, chcemy rozwijać się szybciej i dlatego szukamy praktycznego Senior Marketing Managera z bardzo dużym doświadczeniem w produktach SaaS dla B2B.
Głównym celem Twojego stanowiska jest ciągłe przyspieszanie wzrostu Navifleet. Prawdopodobnie nie będzie łatwo, jednak postaramy się aby swoboda i wynagrodzenie nagradzały Twój trud!
Szukamy najlepszych !
Czego wymagamy na tym stanowisku (must have):
- podejścia zgodnie z nurtem Data Driven, umiejętność samodzielnego identyfikowania okazji do wzrostu na podstawie danych, umiejętność wyciągania wniosków z danych,
- rozumienie mechanizmów i specyfiki działania biznesu w modelu SaaS dla B2B
- podejście do pracy według koncepcji Lean Startup,
- praktyczna znajomość narzędzi do automatyzacji marketingu,
- praktyczna znajomość SEM (Google Ads i alternatywy, remarketing) i SEO (wraz z narzędziami takimi np. jak Ahrefs)
- doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach popartego sukcesami,
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- analiza rynku i współtworzenie strategii pozyskiwania klientów B2B,
- nadzór nad kluczowymi wskaźnikami efektywności, monitorowanie wdrażanych działań i wprowadzanie usprawnień,
- wbudowywanie świetnych koncepcji marketingowych w produkt już w fazie jego projektowania, integrując marketing z rozwojem produktu,
- dopasowanie marketingu do sposobu zdobywania przez klientów informacji,
- projektowanie lejków sprzedażowych w oparciu o proces zakupowy klienta,
- generowanie pomysłów na lepszy product market fit,
- wspieranie zwiększania retencji klientów.
Co możemy Ci zaoferować?
- nowo utworzone stanowisko, czyli ogromne możliwości rozwoju i wdrażania swoich pomysłów,
- wynagrodzenie w przedziale od 16 000 zł netto do 19 000 zł netto, przy kontrakcie B2B lub jego równowartość przy umowie o pracę,
- staranne wdrożenie w stanowisko pracy - bardzo zależy nam na Twoim sukcesie w naszej firmie,
- zapewnimy Ci prawdziwy rozwój. Będziesz miał możliwość uczestniczyć nie tylko w ciekawych projektach, ale też okazję na wymianę wiedzy z ciekawymi ludźmi z naszej grupy: programiści, produktowcy, menedżerowie, handlowcy, właściciele i wiele innych kompetencji - każdy chętnie dzieli się wiedzą,
- otwarte i bezpośrednie relacje z właścicielami,
- masz realny wpływ na swoje narzędzia pracy - telefon, komputer możesz wybrać sobie sam,
- masz również wpływa na kształt procesów w których pracujesz - oczekujemy Twojej pomocy w ciągłym udoskonalaniu naszej organizacji,
- współtworzenie kameralnej, ale nowoczesnej firmy w technologicznej, bardzo rozwojowej branży,
- pakiet socjalny - bezpłatne obiady, multisport, lekcje języka angielskiego, finansowanie kursów i szkoleń.
JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?
Jeśli Twoja aplikacja będzie zgodna z naszymi oczekiwaniami będzie sie z Tobą kontaktować
- Telefonicznie Ania z HR-u informując o przejściu do kolejnego etapu,
- następnie zadzwoni do Ciebie Wojciech aby przeprowadzić 30 minutową rozmowę,
- w kolejnym kroku spotkasz się F2F lub videocall z Wojciechem i Krzysztofem na 2 godzinną rozmowę.
- ostatni etap to zaproszenie na spotkanie, podczas którego wykorzystamy elementy Assessment Center.