Specjalista ds. planowania (harmonogramu)
Nr ref.: PR/SDH/0225
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ogólnego harmonogramu projektu związanego z realizacją inwestycji infrastrukturalnych w branży drogowej, kolejowej lub hydrotechnicznej
- przygotowanie wstępnych harmonogramów robót na etapie przygotowywania oferty do przetargu, a także na etapie realizacyjnym
- współpraca z działem finansowym przy przygotowywaniu Cashflow
- analiza warunków kontraktu pod kątem wymagań związanych z terminem realizacji
- monitorowanie realizacji planów
- uczestnictwo w spotkaniach z projektantami
- współpraca oraz wsparcie działu realizacji
- ścisła współpraca z Kierownikiem zespołu Wycen.
Wymagania:
- Doświadczenie z tworzeniem i zarządzaniem harmonogramami projektu (najlepiej w firmie budowlanej)
- Wykształcenie wyższe techniczne – mile widziane
- Bardzo dobra znajomość MS Office, MS Project, AutoCad,
- Umiejętność pracy w zespole, wysoka komunikatywność
- Umiejętność dobrej organizacji i planowania pracy