Specjalista/-ka ds. obsługi klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista/-ka ds. obsługi klienta

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
NEST LEASE

NEST LEASE

Tworzymy nowoczesną firmę leasingową, która wspiera potrzeby przedsiębiorców. Rozumiemy, że prowadzenie firmy to nieustanne wyzwania, dlatego chcemy być wsparciem dla przedsiębiorców. Wykorzystujemy innowacyjne produkty i najwyższy standard obsługi oraz oferujemy proste i przejrzyste rozwiązania leasingowe, które pomagają rozwijać biznes.

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy nowoczesną firmą leasingową, która łączy w sobie innowacyjność z doświadczeniem. Nasz cel jest jasny – chcemy stworzyć ofertę leasingową idealnie dopasowaną do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców. Nest Lease to przede wszystkim ludzie z pasją i doświadczeniem oraz wspaniała atmosfera, którą wspólnie budujemy każdego dnia.


Twój zakres obowiązków:   

  • Obsługa zgłoszeń Klientów i reklamacji - kontakt mailowy, telefoniczny 

  • Generowanie i zmiana harmonogramów spłat 

  • Wydawanie zgód na podnajem i ulepszenia przedmiotów umów 

  • Udzielanie informacji na temat zawartych umów i użytkowników pojazdów uprawnionym organom 

  • Zmiana danych Kontrahentów   

  • Wystawianie opinii o zawartych umowach 


 Nasze wymagania:  

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne 

  • Znajomość pakietu MS Office 

  • Zorientowanie na cel i efektywność działania 

  • Oporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu 

 

Nasza oferta:  

  • Umowa o pracę 

  • Elastyczność we współpracy - pracujemy hybrydowo, a zaczynamy między 7:00 a 9:30 

  • Pełen pakiet benefitów – m.in. prywatna opieka medyczna, program MultiSport i Multilife, ubezpieczenie grupowe, “Dwie godziny dla siebie” 

  • Zespół, który gra do jednej bramki - możesz liczyć na realne wsparcie i wymianę wiedzy doświadczonych członków zespołu 

  • Brak sztywnego dress code’u 

  • Integracje firmowe