Alior Bank SA
Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.
Twój zakres obowiązków:
profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty Banku,
wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywną promocję rozwiązań i produktów Banku.
Aplikuj jeśli:
jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
poszukujesz pewnej i stałej pracy,
lubisz pracę z ludźmi i chętnie nabywasz nowe umiejętności,
masz minimum średnie wykształcenie
dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.
Mile widziane:
doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
znajomość języka angielskiego,
znajomość technik negocjacji i ofertowania.
To oferujemy:
pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
atrakcyjny system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
dodatkowe benefity:
karta sportowa MultiSport,
prywatna opieka medyczna i szeroki pakiet ubezpieczeń,
konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
zatrudnienie na umowę zlecenie
Rekomendowane oferty