Account Manager z doświadczeniem w rozwoju sprzedaży na Amazon, to Ty? 📈
Do Naszego zespołu AMów poszukujemy otwartych na komunikację i proaktywnych osób, które będą rozwijać się wraz z Nami i Naszymi klientami 🫱🏼🫲🏼
W Nethansa wspieramy firmy e-commerce w skutecznym wejściu i rozwoju sprzedaży na marketplace’ach – przede wszystkim Amazon, Allegro, eMAG i Kaufland Global Marketplace. Łączymy doświadczenie agencji z unikalną technologią, która automatyzuje zarządzanie cenami, analizuje dane sprzedażowe i wspiera podejmowanie decyzji.
Jako jedyna agencja w Polsce oferujemy autorskie rozwiązania - na tak zaawansowanym poziomie.
Tworzymy kompleksowe strategie sprzedaży, optymalizujemy kampanie PPC, rozwijamy content i prowadzimy konta klientów na rynkach międzynarodowych. Naszym celem jest budowa wiodącej agencji multi-marketplace w Europie – i jesteśmy na dobrej drodze, by to osiągnąć.
Wymagania:
-
Doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży na Amazon (min. 1 rok)
-
Doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi/ wspierającymi rozwój firm e-commerce na marketplace’ach
-
Znajomość trendów branżowych, najlepszych praktyk i narzędzi w przestrzeni Amazon oraz na innych międzynarodowych marketplace’ach
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprzedażowe i negocjacyjne - szczególnie w kontekście klientów B2B
-
Pewność w zarządzaniu kontami klientów, prowadzeniu rozmów i utrzymywaniu stałej komunikacji z klientami w celu wspierania wzrostu ich sprzedaży na Amazonie
-
Dobre umiejętności analityczne, zaangażowanie i pozytywne nastawienie na realizację celów
-
Otwartość na zarządzanie niewielkim zespołem – umiejętność delegowania zadań, monitorowania postępów i rozliczania z efektów pracy.
-
Dobra orientacja w zagadnieniach e-commerce i biznesowych – umiejętność doradzania w kwestiach technicznych, oraz obszarach takich jak rentowność, logistyka czy strategia sprzedaży
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
-
Inicjatywa, proaktywne podejście i odpowiedzialność za podejmowane decyzje
Mile widziane:
-
Doświadczenie w obsłudze innych platform marketplace – m.in. eMAG, Kaufland Global Marketplace, Allegro, eBay
-
Doświadczenie w pracy po stronie agencji specjalizującej się we wprowadzaniu i rozwoju klientów na marketplace’ach
-
Znajomość języka niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego lub włoskiego
Obowiązki:
-
realizacja strategii i działanie na rzecz maksymalizacji sprzedaży, rentowności i wzrostu przychodów dla naszych klientów na międzynarodowych marketplace’ach
-
rozwijanie długotrwałych relacji oraz prowadzenie negocjacji z obecnymi i nowymi klientami,
-
identyfikowanie możliwości biznesowych, które odróżnią naszych klientów od konkurencji
-
wprowadzanie polskich i zagranicznych sprzedawców na rynki międzynarodowe
-
szkolenia i prezentacje dla obecnych i potencjalnych klientów
-
zarządzanie pracą specjalisty wspierającego obsługę konta – w tym delegowanie zadań związanych z contentem oraz innych działań według bieżących potrzeb – a także współpraca z zespołami PPC i Onboarding, w celu zapewnienia skutecznej realizacji działań i osiągania celów klientów
-
współpraca z działem marketingu i sprzedaży, w tym udział w wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych
-
oferowanie i sprzedaż dodatkowych usług Nethansa naszym klientom
Co możemy zaoferować 🫵
-
umowę B2B (lub inną formę współpracy, jesteśmy otwarci!)
-
konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
-
motywujący system premiowy
-
realny wpływ na rozwój organizacji (uważnie słuchamy każdego pomysłu i wspólnie podejmujemy decyzje o ich realizacji)
-
możliwość pracy z biura / hybrydowo / zdalnie (w zależności od lokalizacji)
-
udział w szkoleniach podwyższających kompetencje
-
kafeterię benefitową, w tym m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, bilety do kina, vouchery lunchowe, parking
-
narzędzia do pracy (m.in. laptop, dodatkowy monitor, regulowane biurko)
-
chill space w biurze: Xbox, piłkarzyki, darty oraz pyszna kawa
-
pracę wśród profesjonalistów z pozytywnym nastawieniem do życia!