- Szukamy specjalisty lub specjalistki SEO
- Wymagane dwuletnie doświadczenie
- Praca hybrydowa (w poniedziałki i piątki pracujemy zdalnie)
- Elastyczne godziny pracy (nie ma problemu jeśli potrzebujesz wyjść w trakcie pracy)
- Widełki: 5500 - 9000 PLN brutto miesięcznie
Jesteśmy agencją marketingową z Wrocławia specjalizującą się w obszarach SEO i kampaniach PPC. Nie obsługujemy masowo klientów (będziesz obsługiwać koło 10 projektów), dla nas liczy się jakość, nie ilość. Pracujemy w zespole, szkolimy się, analizujemy i cały czas optymalizujemy procesy - nie doświadczysz jednak atmosfery korporacyjnej. Zależy nam na dobrych, koleżeńskich relacjach w firmie - każdy jest dla nas ważny. Działamy na rynku już 13 lat.
Pracuj wśród specjalistów na najlepszym sprzęcie. Stawiamy na ludzi i ich rozwój jako ekspertów.
- nieprzytłaczającą liczbę projektów, która pozwoli Ci kreatywnie podejść do każdego z nich;
- pracę w nowoczesnym, świeżo wyremontowanym biurze w centrum Wrocławia przy ulicy Legnickiej;
- wszystkie potrzebne Ci narzędzia (brak limitów, jeśli chodzi o licencje) oraz nowoczesne stanowisko pracy (ergonomiczny fotel, macbook, dwa monitory);
- możliwość szkolenia się w trakcie czasu pracy;
- budżet na konferencje i szkolenia;
- dowolną formę współpracy (UoP, B2B);
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 5500 - 9000 PLN brutto miesięcznie
- pracę w modelu hybrydowym (zwykle poniedziałki i piątki zdalnie);
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 9:00);
- 39-godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;
- możliwość dopasowania dnia pracy do Twoich potrzeb (masz wizytę u lekarza na 12:00? Żaden problem!);
- premie za osiągane wyniki (wdrożony system premiowy);
- dodatkowe mini benefity, np. z okazji urodzin;
- swobodną niekorporacyjną atmosferę, w firmie, w której pracują ludzie z pasją;
- tworzyć strategie optymalizacji, implementować je na stronach naszych klientów i analizować wyniki swojej pracy;
- przeprowadzać audyty SEO;
- przygotowywać research fraz kluczowych w swoich projektach i zlecać treści copywriterom;
- koordynować działania link buildingowe;
- kontaktować się z klientami (bez obaw, tych mamy super);
- stale się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności.
- znasz i interesujesz się marketingiem internetowym, SEO, UX, analityką;
- rozumiesz języki HTML, CSS, JavaScript i potrafisz wprowadzać podstawowe zmiany w kodzie;
- potrafisz używać – przynajmniej w podstawowym zakresie – narzędzi takich jak: Google Search Console, Google Analytics, Senuto, Screaming Frog, Google Keyword Planner, Ahrefs, Excel;
- jesteś samodzielny/-a, obowiązkowy/-a, odpowiedzialny/-a (to dla nas bardzo ważne),
- obsługa WordPressa nie jest Ci obca;
- wyciągasz trafne wnioski z dostępnych narzędzi i danych;
- potrafisz optymalizować treści pod kątem SEO;
- jesteś uprzejmy/-a, kulturalny/-a, cierpliwy/-a, pomocny/-a dla klientów oraz kolegów i koleżanek z firmy;
- poprawnie posługujesz się językiem polskim;
- jesteś sumienny/-a, terminowy/-a i dokładny/-a,
- fajnie jeśli masz jakąś specjalizację i opowiesz nam o niej podczas rozmowy.
- znasz narzędzia do automatyzacji (Make, n8n, Dify);
- web performance nie jest Ci obce i potrafisz wyciągać wnioski z Chrome DevTools;
- umiesz analizować logi serwisów internetowych;
- pracowałeś/pracowałaś na ClickUp.
Sprawdź nasze social media: