Twój zakres obowiązków:
Weryfikacja zgłoszeń wewnętrznych klientów, obsługa JIRA i Service Now
Przygotowywanie instrukcji, dokumentacji oraz wparcie przy optymalizacji wewnętrznych procesów
Tworzenie scenariuszy testowych, wykonanie testów oraz raportowanie wyników
Zgłaszanie i zarządzenie defektami UKG, TETA, Employee Central
Realizacja zadań zgodnie z harmonogramem
Nasze wymagania
Znajomość prawa pracy, doświadczenie w pracy z aplikacjami zarządzania zasobami ludzkimi
Przynajmniej roczne doświadczenie w dziale wsparcia technicznego, obsługi klienta lub pokrewny
Umiejętność diagnozowania problemów, szybkiego reagowania na nie, efektywnego oraz samodzielnego ich rozwiązywania
Zdolność analitycznego, logicznego myślenia
Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
Zaangażowanie i samodzielna organizacja pracy z nastawieniem na jakość i cel
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pisanie dokumentacji
Mile widziane:
Znajomość języka SQL (oracle)
Doświadczenie w pracy z aplikacjami ticketowymi ServiceNow, JIRA
Doświadczenie w pracy z aplikacjami WFM UKG Pro Workforce Management, TETA, SAP SuccessFactors Employee Central
Oferujemy:
Zatrudnienie na czas określony - praca projektowa
Karta Pracownika dla Ciebie i bliskiej Ci osoby upoważniająca do rabatu na zakupy w Netto
Darmowy pakiet opieki medycznej Medicover Zdrowie
Dofinansowanie do posiłków
Możliwość przystąpienia do preferencyjnego ubezpieczenia grupowego PZU
Możliwość przystąpienia do programu sportowo-rekreacyjnego Multisport
Nagrody jubileuszowe
Dofinansowanie do posiłków
Świąteczne doładowania kart Pluxee
Programy pracownicze z nagrodami (m.in. „Poleć znajomego”)
Darmowy dostęp do aplikacji językowej eTutor
Więcej na temat działu, benefitów i kultury organizacyjnej znajdziesz na: www.kariera.netto.pl.
Rekomendowane oferty