Brand & Communication Marketing Specialist
Marketing

Brand & Communication Marketing Specialist

Warszawa
10 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B1

digital marketing

CRM

social media

branding

badanie rynku

e-commerce

content marketing

Mile widziane

branża medyczna

medycyna estetyczna

Meta Ads

dermatologia

Google Analytics

Google Ads

CapCut

copywriting

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Zakres obowiązków:

·      Planowanie, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki w obszarze SOME i digital marketingu we współpracy z zespołem 

·      Planowanie i realizacja kampanii komunikacyjnych  

·      Kreowanie i wdrażanie konkursów, akcji specjalnych w SOME

·      Organizacja i nadzór nad sesjami fotograficznymi i video

·      Influencer marketing: briefowanie, koordynowanie treści, dbanie o spójność z DNA marki

·      Analiza wyników działań oraz raportowanie efektywności działań w SOME

·      Współpraca z freelancerami, fotografami i kreatorami treści

·      Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji oraz regulacji prawnych

·      Wsparcie działań związanych z wizerunkiem firmy w mediach tradycyjnych i online

·      Planowanie i zarządzanie przydzielonym budżetem, raportowanie i mierzenie zwrotu z inwestycji

·      Tworzenie i optymalizacja scenariuszy kampanii, obejmujących różne kanały (e-mail, SMS, web push itp.)

·      Baza danych CRM : Współudział w utrzymaniu bazy danych marketingowych, zapewniając czystość danych, dokładność i zgodność z przepisami o ochronie danych

·      Definiowanie technicznych wymagań do prawidłowego zarządzania kampaniami

·      Segmentacja użytkowników oraz planowanie i prowadzenie testów A/B

·      Reaserch i organizowanie udziału w branżowych wydarzeniach jak np. JADE, Off label itp.

·      Analiza wyników działań digitalowych i raportowanie efektywności: monitorowanie i analiza skuteczności marketingu cyfrowego, dostarczanie spostrzeżeń i rekomendacji dotyczących optymalizacji i udoskonaleń



Nasze wymagania:


•                                             Wykształcenie i Doświadczenie zawodowe : Ukończone studia wyższe o profilach związanych z marketingiem, komunikacją lub pokrewnymi dziedzinami. Praktyczne doświadczenie w obszarze marketingu, szczególnie na stanowiskach związanych z brandingiem i komunikacją, będzie kluczowym atutem.

•                                             Znajomość narzędzi i technik marketingowych: Biegłość w korzystaniu z narzędzi digital marketingu oraz mediów społecznościowych, wsparta umiejętnością tworzenia i realizacji kompleksowych strategii komunikacyjnych i kampanii promocyjnych.

•                                             Kompetencje analityczne i kreatywność: Wysoka zdolność analitycznego myślenia, połączona z kreatywnością i nowatorskim podejściem do rozwiązywania wyzwań marketingowych.

•                                             Umiejętności interpersonalne i zarządzanie projektami: Doskonała umiejętność pracy zespołowej oraz doświadczenie w koordynacji projektów, umożliwiające efektywną współpracę wewnątrz działu i z partnerami zewnętrznymi.

•                                             Znajomość branży: Wiedza z zakresu medycyny estetycznej będzie dodatkowym atutem, wspierającym lepsze zrozumienie specyfiki rynku i trendów w branży.

10 000 - 14 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Marketingu B2B

Nowa
8 000 - 10 000 PLN/mies.
EAP24
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
content marketing
B2B marketing
Nowa