Zakres obowiązków:
· Planowanie, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki w obszarze SOME i digital marketingu we współpracy z zespołem
· Planowanie i realizacja kampanii komunikacyjnych
· Kreowanie i wdrażanie konkursów, akcji specjalnych w SOME
· Organizacja i nadzór nad sesjami fotograficznymi i video
· Influencer marketing: briefowanie, koordynowanie treści, dbanie o spójność z DNA marki
· Analiza wyników działań oraz raportowanie efektywności działań w SOME
· Współpraca z freelancerami, fotografami i kreatorami treści
· Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji oraz regulacji prawnych
· Wsparcie działań związanych z wizerunkiem firmy w mediach tradycyjnych i online
· Planowanie i zarządzanie przydzielonym budżetem, raportowanie i mierzenie zwrotu z inwestycji
· Tworzenie i optymalizacja scenariuszy kampanii, obejmujących różne kanały (e-mail, SMS, web push itp.)
· Baza danych CRM : Współudział w utrzymaniu bazy danych marketingowych, zapewniając czystość danych, dokładność i zgodność z przepisami o ochronie danych
· Definiowanie technicznych wymagań do prawidłowego zarządzania kampaniami
· Segmentacja użytkowników oraz planowanie i prowadzenie testów A/B
· Reaserch i organizowanie udziału w branżowych wydarzeniach jak np. JADE, Off label itp.
· Analiza wyników działań digitalowych i raportowanie efektywności: monitorowanie i analiza skuteczności marketingu cyfrowego, dostarczanie spostrzeżeń i rekomendacji dotyczących optymalizacji i udoskonaleń
Nasze wymagania:
• Wykształcenie i Doświadczenie zawodowe : Ukończone studia wyższe o profilach związanych z marketingiem, komunikacją lub pokrewnymi dziedzinami. Praktyczne doświadczenie w obszarze marketingu, szczególnie na stanowiskach związanych z brandingiem i komunikacją, będzie kluczowym atutem.
• Znajomość narzędzi i technik marketingowych: Biegłość w korzystaniu z narzędzi digital marketingu oraz mediów społecznościowych, wsparta umiejętnością tworzenia i realizacji kompleksowych strategii komunikacyjnych i kampanii promocyjnych.
• Kompetencje analityczne i kreatywność: Wysoka zdolność analitycznego myślenia, połączona z kreatywnością i nowatorskim podejściem do rozwiązywania wyzwań marketingowych.
• Umiejętności interpersonalne i zarządzanie projektami: Doskonała umiejętność pracy zespołowej oraz doświadczenie w koordynacji projektów, umożliwiające efektywną współpracę wewnątrz działu i z partnerami zewnętrznymi.
• Znajomość branży: Wiedza z zakresu medycyny estetycznej będzie dodatkowym atutem, wspierającym lepsze zrozumienie specyfiki rynku i trendów w branży.
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty