Asystent/Asystentka Biura – Branża Nieruchomości

36 - 40 PLNBrutto za godzinę - UZ
34 - 38 PLNBrutto za godzinę - UoP
Prawo

Asystent/Asystentka Biura – Branża Nieruchomości

Prawo
Pełny etat
UoP, UZ
Staż / Junior
Praca stacjonarna
36 - 40 PLN
Brutto za godzinę - UZ
34 - 38 PLN
Brutto za godzinę - UoP

Wymagane umiejętności

Google Workspace
prawo jazdy kat. B

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Dołącz do nas jako Asystent/Asystentka Biura 

Jesteśmy spółką z branży nieruchomości, która obecnie zajmuje się flipowaniem mieszkań, a w najbliższym czasie rozwija piony pośrednictwa i zarządzania najmem. Naszą misją jest zajęcie się całym procesem związanym z nieruchomością - od znalezienia i zakupu mieszkania, przez projekt i remont, aż po zarządzanie najmem. Wszystko po to, by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich najważniejsze - pasjach i rodzinie.

Na ten moment tworzymy kameralny, rodzinny zespół - firmę prowadzą dwa małżeństwa, a każdy nowy pracownik ma realny wpływ na rozwój i kształt naszej organizacji. Cenimy szczerość, feedback i merytokrację - chcemy, by nasi ludzie nie bali się mówić wprost, jeśli coś można zrobić lepiej, i sami też dzielimy się konstruktywną informacją zwrotną.

Jeśli szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, mieć poczucie wpływu i uczestniczyć w ambitnych planach rozwoju (w ciągu 5 lat chcemy działać w 5 największych miastach Polski ) - zapraszamy Cię do współpracy!

Kogo szukamy?

Asystenta/Asystentki, który/a pomoże nam w codziennej organizacji pracy biura i zespołu. To rola dla osoby zorganizowanej, skrupulatnej i gotowej na różnorodne zadania - od pracy z dokumentami i kalendarzem po współpracę z instytucjami i wsparcie przy nieruchomościach.

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • obsługa dokumentów (faktury, umowy, korespondencja),

  • organizacja kalendarza i spotkań, także firmowych eventów,

  • przygotowywanie zestawień, raportów i baz danych,

  • kontakt z kontrahentami, notariuszami, urzędami, dostawcami,

  • zakupy biurowe i organizacyjne,

  • wsparcie przy najmie i sprzedaży nieruchomości,

  • współtworzenie procedur i wprowadzanie usprawnień,

  • wyjazdy służbowe do sądów, urzędów czy sklepów (stąd wymagane prawo jazdy).

Kogo poszukujemy?

  • masz min. rok doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej lub asystenckiej,

  • znasz pakiet MS Office i narzędzia Google,

  • umiesz pisać poprawne i czytelne pisma oraz e-maile,

  • jesteś skrupulatna/y, dobrze organizujesz swoją pracę i potrafisz ustalać priorytety,

  • chcesz się rozwijać i mieć realny wpływ na rozwój firmy,

  • posiadasz prawo jazdy kat. B

Co oferujemy?

  • stabilną współpracę - umowa o pracę (5800–6400 zł brutto) lub umowa zlecenie (36–40 zł brutto/h),pełne wdrożenie, laptop, telefon i potrzebne narzędzia,

  • okres próbny (6 miesięcy),

  • pracę stacjonarną w Warszawie (ul. Grochowska), od poniedziałku do piątku (9:00–17:00),

  • kameralną atmosferę, szybki przepływ informacji, brak korporacyjnych schematów,

  • możliwość rozwoju i udział w budowaniu procesów firmy od podstaw.

Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

Chcemy, żeby od początku było jasno i przejrzyście – dlatego krok po kroku opisujemy, jak będzie wyglądała rekrutacja:

  1. Przesyłasz CV: Analizujemy Twoje zgłoszenie i sprawdzamy dopasowanie do stanowiska.

  2. Test osobowościowy: Wybranym kandydatom wyślemy prosty test, który pomoże nam lepiej Cię poznać.

  3. Krótka rozmowa telefoniczna: Dopytamy o podstawowe kwestie i odpowiemy na Twoje pytania.

  4. Pierwsza rozmowa rekrutacyjna: Spotkasz się z Rekruterem (online) aby porozmawiać o Twoim doświadczeniu, motywacji i kompetencjach.

  5. Rekomendacja i spotkanie z właścicielami: Najlepszych kandydatów zaprosimy na rozmowę w biurze z osobami decyzyjnymi.

  6. Decyzja i feedback: Niezależnie od wyniku rekrutacji, każdy kandydat otrzyma od nas informację zwrotną.

Dlaczego warto?

Bo będziesz nie tylko asystentem/asystentką, ale realnym współtwórcą naszego zespołu i procesów. Nauczysz się wielu nowych rzeczy, będziesz miała/miał wpływ na rozwój i zobaczysz, jak krok po kroku tworzy się firmę z dużymi ambicjami.

Oferta dodana: 25.08.2025
Lokalizacja biura

Asystent/Asystentka Biura – Branża Nieruchomości

36 - 40 PLNBrutto za godzinę - UZ
Aplikuj na ofertę pracy

Asystent/Asystentka Biura – Branża Nieruchomości

ul. Grochowska, Warszawa

NICE-PLACE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

36 - 40 PLNBrutto za godzinę - UZ
34 - 38 PLNBrutto za godzinę - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest NICE-PLACE sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Aleja Jana Pawła II 43A/37B (zwana dalej jako "... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca