Loyalty Program Manager
Nowa
Marketing

Loyalty Program Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

CRM

zarządzanie programami lojalnościowymi

Opis stanowiska

Szukamy doświadczonej i zaangażowanej osoby, która przejmie pełną odpowiedzialność za rozwój i optymalizację naszego programu lojalnościowego oraz inicjatyw z zakresu rekomendacji klientów. Jeżeli masz analityczny umysł, kreatywne podejście do budowania lojalności i lubisz widzieć realne efekty swojej pracy — to stanowisko czeka właśnie na Ciebie!


Zakres obowiązków:


Zarządzanie programem lojalnościowym

  • Planowanie i wdrażanie nowych inicjatyw oraz mechanizmów motywacyjnych

  • Monitorowanie efektywności programu i poziomu satysfakcji uczestników

  • Identyfikacja obszarów do optymalizacji oraz opracowywanie rekomendacji rozwojowych

  • Raportowanie wyników, analiza KPI i przedstawianie wniosków strategicznych


Program „Member get Member”

  • Projektowanie i realizacja strategii pozyskiwania nowych klientów poprzez rekomendacje

  • Analiza skuteczności kampanii i ciągła optymalizacja narzędzi wspierających

  • Promocja i komunikacja programu wśród obecnych uczestnikówAnaliza danych i segmentacja klientów

  • Analiza zachowań zakupowych, preferencji i historii klienta

  • Tworzenie segmentów i dopasowywanie ofert do konkretnych grup klientów

  • Projektowanie spersonalizowanych ścieżek lojalnościowych


Zarządzanie nagrodami i benefitami

  • Tworzenie i aktualizacja katalogu nagród

  • Współpraca i negocjacje z partnerami benefitowymi

  • Zarządzanie budżetem nagród i analiza efektywności ich wykorzystania


Komunikacja i promocja programu

  • Tworzenie materiałów marketingowych oraz strategii komunikacyjnej

  • Planowanie kampanii mających na celu pozyskiwanie nowych uczestników

  • Budowanie relacji i zaangażowania wśród aktualnych klientów


Czego oczekujemy:

  • Doświadczenia w zarządzaniu programami lojalnościowymi (min. 3 lata)

  • Umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków biznesowych

  • Znajomości narzędzi CRM oraz systemów lojalnościowych

  • Zdolności strategicznego myślenia i kreatywnego podejścia do projektów

  • Umiejętności komunikacyjnych i doświadczenia w pracy z różnymi działami (marketing, sprzedaż, IT, obsługa klienta)

 

Co oferujemy:

  • Realny wpływ na strategię firmy i rozwój relacji z klientami

  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi analitycznych i technologicznych

  • Możliwość pracy hybrydowej

  • system benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki pracownicze na diety i inne)