Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki w branży modowej

Zarządzanie

Domaniewska 47, Warszawa

Nous Tous (nutu.store)

5 000 - 7 500 PLN
Brutto miesięcznie - Dowolna
Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Wymagane umiejętności:

  • Microsoft Office Excel

  • Znajomość platformy baselinker i shopify

  • samodzielność w wykonywanych zadaniach

  • znajomość rynku e-commerce

  • Bardzo dobra organizacja pracy

  • język angielski


Opis stanowiska:

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się marką modową z segmentu premium. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w obszarach projektowania mody, mediów społecznościowych. Nasze produkty wyróżniają się wysokiej jakości materiałami, przemyślanymi projektami oraz lokalną produkcją w Polsce. Cenimy kreatywność i wspieramy młode talenty.


Aktualnie szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki w branży modowejt, która pasjonuje się streetwearem oraz modą, nie boi się niestandardowych rozwiązań oraz chętnie podejmuje wyzwania.


Zakres obowiązków:


Wszystko prócz customer support nie jest zadaniem codziennym. Np. pakowanie dodatków na szwalnie to 2 razy w miesiącu lub nawet 0


Jesteśmy małą marką wiec tej pracy nie ma dużo, co nie oznacza że nie jesteśmy profesjonalni w tym co robimy :) :

  • Obsługa klientów mailowa oraz poprzez czat online

  • Rozwiązywanie problemów klientów: reklamacje, zamówienia, płatności, dostawy etc.

  • Utrzymywanie relacji z kontrahentami i dbanie o pozytywne kontakty biznesowe

  • Przygotowywanie komponentów do produkcji odzieży zgodnie z wytycznymi

  • Kontrola i generowanie listów wysyłkowych do podwykonawców

  • Rozwiązywanie problemów logistycznych (sklep-magazyn-klient)

  • Negocjacje cen z podwykonawcami

  • Ścisła współpraca z Project Managerem

  • Pomoc przy organizacji eventów marki


Wymagania:

  • Pozytywne nastawienie

  • Zainteresowanie modą

  • Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel

  • Znajmość platformy Baselinker oraz shopify

  • Własna inicjatywa, samodzielność, dobra organizacja pracy

  • Terminowość i odpowiedzialność

  • Doświadczenie w branży modowej lub produkcji odzieży (minimum rok)

  • Umiejętność zarządzania procesami

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Dodatkowymi atutami będą:

  • Doświadczenie w pracy z briefami

  • Praktyczna znajomość branży e-commerce

  • Prawo jazdy kat. B

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub pokrewne

  • Znajomość mediów społecznościowych, trendów

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w rozwijającej się marce z mocnymi fundamentami

  • Jasne warunki zatrudnienia

  • Możliwość rozwoju i awansu

  • Przyjazną atmosferę z startupowym charakterem

  • Profesjonalne narzędzia pracy ;)


Wymagane umiejętności

Shopify
customer service
moda
Baselinker
obsługa klienta
Asana
e-commerce

Mile widziane

Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
Oferta dodana: 27.07.2025
Lokalizacja biura