Project Manager
Nowa
Zarządzanie

Project Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

clickup

zarządzanie projektami

Mile widziane

Agile

SaaS

lean marketing

B2B tech

growth hacking

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Masz ambicje i szukasz miejsca, gdzie naprawdę się rozwiniesz?


Poszukujemy Project Managera\kę, który\a będzie w stanie wesprzeć nas w wielu zadaniach w zakresie rozwoju topowych firm D2C z sektora ecommerce/marketplace. Jako RetentionQ kompleksowo pokrywamy proces wzrostu firm, od zdefiniowania strategii, po wdrożenie odpowiednich narzędzi, a następnie obsługę ich i branie odpowiedzialności za realne wyniki. Aktualnie dynamicznie rośniemy i systematycznie powiększamy nasz zespół.


Na czym będzie polegać Twoja praca?

  • Koordynacja projektów growth marketingowych dla naszych klientów – łączenie działań SEO, performance, influencer marketingu, email automation, automatyzacji, UX i danych.

  • Współpraca z zespołem specjalistów: marketerów, data scientistów, designerów, copywriterów, analityków.

  • Ustalanie priorytetów działań w oparciu o potencjał biznesowy i dane.

  • Komunikacja z klientem – zbieranie briefów, raportowanie, edukacja, prezentacja wyników.

  • Koordynacja tworzenia ofert, harmonogramów i estymacji kosztów.

  • Wspieranie zespołu w tworzeniu skutecznych procesów i iteracyjnego podejścia do kampanii.


Szukamy osoby, która:

  • Ma min. 2–3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami marketingowymi (growth, digital, performance, automation).

  • Prowadziła lub współprowadziła projekty nastawione na wzrost (konwersje, CAC, LTV, ROAS).

  • Zna narzędzia typu: GA4, Hotjar, Meta Ads, Google Ads, Looker Studio, CRM, marketing automation, ClickUp / Jira.

  • Dobrze czuje się w środowisku, w którym nie wszystko jest jeszcze gotowe – ale wszystko jest możliwe.

  • Potrafi tłumaczyć dane na decyzje i komunikować się zarówno z technicznymi, jak i nietechnicznymi osobami.

  • Świetnie organizuje swoją i cudzą pracę – jest asertywna, ale partnerska.


Dodatkowe atuty:

  • Znajomość metodyk: growth hacking, agile, lean marketing.

  • Doświadczenie w pracy agencji marketingowej.

  • Umiejętność pracy na styku marketing–produkt–data.

  • Zmysł strategiczny i umiejętność myślenia w kategoriach: wpływ biznesowy > deliverable.


Oferujemy:

  • Współpracę z czołowymi ekspertami w Polsce w zakresie analizy danych i utrzymania klientów eCommerce – ucz się od najlepszych.

  • Praca przy rozpoznawalnych projektach – współpracujemy z cenionymi markami. Już w październiku o jednym z naszych klientów będzie głośno w całej Polsce.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie – dopasowane do Twojego poziomu doświadczenia.

  • Różnorodne projekty i szybkie tempo nauki, które pozwoli Ci rozwijać się wykładniczo.

  • Realny wpływ na strategie growth marketingowe naszych klientów – Twoje pomysły mają znaczenie.

  • Zdalny model pracy (w 95%) – mamy biuro w Warszawie i od czasu do czasu spotykamy się na żywo, żeby zadbać o relacje. Na co dzień jednak pracujemy elastycznie i zdalnie.

  • Forma współpracy: umowa zlecenie lub B2B – wybór należy do Ciebie.


Proces rekrutacyjny:

  1. Rozmowa z naszym Founder’s associate (30 minut)

  2. Zadanie rekrutacyjne (60–90 minut, z limitem czasowym 72h)

  3. Rozmowa z naszym Projekt Managerem (30 minut)

  4. Rozmowa finałowa z Founderami (30 minut)