Masz ambicje i szukasz miejsca, gdzie naprawdę się rozwiniesz?
Poszukujemy Project Managera\kę, który\a będzie w stanie wesprzeć nas w wielu zadaniach w zakresie rozwoju topowych firm D2C z sektora ecommerce/marketplace. Jako RetentionQ kompleksowo pokrywamy proces wzrostu firm, od zdefiniowania strategii, po wdrożenie odpowiednich narzędzi, a następnie obsługę ich i branie odpowiedzialności za realne wyniki. Aktualnie dynamicznie rośniemy i systematycznie powiększamy nasz zespół.
Na czym będzie polegać Twoja praca?
Koordynacja projektów growth marketingowych dla naszych klientów – łączenie działań SEO, performance, influencer marketingu, email automation, automatyzacji, UX i danych.
Współpraca z zespołem specjalistów: marketerów, data scientistów, designerów, copywriterów, analityków.
Ustalanie priorytetów działań w oparciu o potencjał biznesowy i dane.
Komunikacja z klientem – zbieranie briefów, raportowanie, edukacja, prezentacja wyników.
Koordynacja tworzenia ofert, harmonogramów i estymacji kosztów.
Wspieranie zespołu w tworzeniu skutecznych procesów i iteracyjnego podejścia do kampanii.
Szukamy osoby, która:
Ma min. 2–3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami marketingowymi (growth, digital, performance, automation).
Prowadziła lub współprowadziła projekty nastawione na wzrost (konwersje, CAC, LTV, ROAS).
Zna narzędzia typu: GA4, Hotjar, Meta Ads, Google Ads, Looker Studio, CRM, marketing automation, ClickUp / Jira.
Dobrze czuje się w środowisku, w którym nie wszystko jest jeszcze gotowe – ale wszystko jest możliwe.
Potrafi tłumaczyć dane na decyzje i komunikować się zarówno z technicznymi, jak i nietechnicznymi osobami.
Świetnie organizuje swoją i cudzą pracę – jest asertywna, ale partnerska.
Dodatkowe atuty:
Znajomość metodyk: growth hacking, agile, lean marketing.
Doświadczenie w pracy agencji marketingowej.
Umiejętność pracy na styku marketing–produkt–data.
Zmysł strategiczny i umiejętność myślenia w kategoriach: wpływ biznesowy > deliverable.
Oferujemy:
Współpracę z czołowymi ekspertami w Polsce w zakresie analizy danych i utrzymania klientów eCommerce – ucz się od najlepszych.
Praca przy rozpoznawalnych projektach – współpracujemy z cenionymi markami. Już w październiku o jednym z naszych klientów będzie głośno w całej Polsce.
Atrakcyjne wynagrodzenie – dopasowane do Twojego poziomu doświadczenia.
Różnorodne projekty i szybkie tempo nauki, które pozwoli Ci rozwijać się wykładniczo.
Realny wpływ na strategie growth marketingowe naszych klientów – Twoje pomysły mają znaczenie.
Zdalny model pracy (w 95%) – mamy biuro w Warszawie i od czasu do czasu spotykamy się na żywo, żeby zadbać o relacje. Na co dzień jednak pracujemy elastycznie i zdalnie.
Forma współpracy: umowa zlecenie lub B2B – wybór należy do Ciebie.
Proces rekrutacyjny:
Rozmowa z naszym Founder’s associate (30 minut)
Zadanie rekrutacyjne (60–90 minut, z limitem czasowym 72h)
Rozmowa z naszym Projekt Managerem (30 minut)
Rozmowa finałowa z Founderami (30 minut)
Rekomendowane oferty