Koordynator/ka ds. Obsługi Klienta i Szkoleń NSP
Nowa
Sprzedaż

Koordynator/ka ds. Obsługi Klienta i Szkoleń NSP

Bielsko-Biała
6 850 - 9 784 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 850 - 9 784 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

account manager

administracja

branża kosmetyczna

ChatGPT

customer service

Mile widziane

organizacja

multitasking

komunikatywność

Opis stanowiska


💼 Koordynator/ka Relacji i Procesów Szkoleniowych



NSP Lasers | Bielsko Biała / hybrydowo | Pełny etat


Szukamy osoby, która ogarnia jak nikt, a przy tym lubi ludzi. Jeśli planowanie, checklisty i kontakt z klientem to Twój żywioł – czytaj dalej.




🔍 O nas:



NSP Lasers to firma, która nie sprzedaje tylko sprzętu – sprzedajemy system wsparcia. Lasery do usuwania pigmentu i depilacji, autorskie szkolenia i cała platforma wiedzy dla specjalistów beauty. Edukujemy, wspieramy, serwisujemy. Szybko rośniemy – i właśnie dlatego potrzebujemy Ciebie.




🧭 Twoja misja:



Być mózgiem i sercem operacji – od pierwszego kontaktu z klientem, przez szkolenia, aż po serwis i follow-up. Będziesz naszym „łącznikiem” między działem sprzedaży, szkoleniowcami, serwisem i klientami.




✨ Zakres obowiązków:




Obsługa klienta & komunikacja:



  1. Odpisujesz na wiadomości z Messengera, WhatsAppa i formularzy
  2. Kontaktujesz się z kursantkami, klientkami i osobami zainteresowanymi laserami
  3. Pomagasz w rekrutacji modelek na szkolenia (głównie w Żorach i online)




Szkolenia i platformy:



  1. Wysyłasz maile przedszkoleniowe i poszkoleniowe
  2. Dodajesz uczestników na platformy e-learningowe
  3. Pomagasz ogarnąć dokumenty, zgody, opinie i raporty




CRM i sprzedaż:



  1. Obsługujesz system CRM (Bitrix lub podobny)
  2. Wysyłasz oferty, przypominasz się klientom, przeskakujesz leady między etapami
  3. Dzwonisz, kiedy trzeba – i robisz to z klasą




Operacje i logistyka:



  1. Pomagasz przy organizacji wysyłek: lasery na szkolenie, lasery zastępcze, paczki do klientów
  2. Współpracujesz z serwisem: śledzisz zgłoszenia, informujesz klientów, sprawdzasz statusy





🧠 Kogo szukamy?



  1. Ogarnianie kalendarzy, Google Docsów i check-list masz we krwi
  2. Nie boisz się rozmów – ani telefonów, ani maili, ani wiadomości głosowych
  3. Lubisz, kiedy wszystko działa i jest „dopięte”
  4. Masz dryg do ludzi i poczucie estetyki (branża beauty!)
  5. Jesteś technicznie ogarnięta/y – ogarniesz CRM, Canva, Publigo, kalendarze online
  6. Myślisz biznesowo – rozumiesz, kiedy coś jest pilne, a kiedy można poczekać





📍Warunki:



  1. Forma zatrudnienia: preferowany etat (B2B też ok)
  2. Godziny pracy: elastyczne, ale z gotowością na momenty „pełne ognia”
  3. Tryb pracy: hybrydowy – część rzeczy zrobisz z domu, ale czasem musisz być na miejscu





💌 Co dalej?



Jeśli myślisz sobie: to o mnie, wyślij zgłoszenie (CV / link do profilu) przez formularz RocketJobs lub bezpośrednio na wojtek@nspcosm.com.


W tytule wpisz: „Koordynator/ka NSP – [Twoje imię]”

W treści napisz krótko:


  1. Dlaczego ten opis do Ciebie pasuje
  2. Od kiedy możesz zacząć
  3. Na jaką formę współpracy jesteś otwarta/y


6 850 - 9 784 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP