Sales Office Manager / Kierownik biura sprzedaży

Praca biurowa

Węgrzce Wielkie 1448, Węgrzce Wielkie +1 Lokalizacja

NUCONIC

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Nuconic to firma specjalizująca się w projektowaniu i realizacji nowoczesnych budynków prefabrykowanych w technologii stalowej, realizowanych dla klientów na całym świecie. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Sales Office Manager, która będzie odpowiedzialna za organizację pracy zespołu sprzedażowego, nadzór nad procesami ofertowania, koordynację współpracy z biurem w USA oraz bieżące wsparcie działań handlowych.

To rola idealna dla osoby uporządkowanej, zorganizowanej i sprawnej w operacyjnym zarządzaniu sprzedażą, która dobrze czuje się w środowisku międzynarodowym i dynamicznych projektach inwestycyjnych.


www.nuconic.com


Informacje podstawowe:

  • Lokalizacja: Węgrzce Wielkie, powiat wielicki

  • Forma zatrudnienia: umowa B2B

  • Wymiar pracy: pełny etat

  • Tryb pracy: stacjonarny


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie codzienną pracą zespołu sprzedaży w Polsce (koordynacja zadań, priorytetów, kontaktów z klientami)

  • Koordynacja współpracy z biurem w USA oraz wsparcie komunikacji między zespołami

  • Organizacja procesu przygotowywania ofert: przydzielanie leadów, pilnowanie terminów, nadzór nad jakością i spójnością materiałów

  • Współpraca z działami operacyjnym, projektowym i marketingowym w celu sprawnej realizacji działań handlowych

  • Bieżąca administracja i raportowanie w systemie CRM, egzekwowanie poprawności danych i statusów

  • Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów sprzedażowych

  • Udział w spotkaniach i wydarzeniach firmowych jako wsparcie dla zespołu handlowego


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży lub w roli wspierającej działania handlowe (minimum 2 lata)

  • Doświadczenie w zarządzaniu procesami lub zespołem – mile widziane

  • Znajomość branży budowlanej, nieruchomościowej lub inwestycyjnej – duży atut

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)

  • Biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel) i systemów CRM

  • Doskonała organizacja pracy własnej i zespołu, umiejętność egzekwowania terminów

  • Wysoka komunikatywność, dokładność i samodzielność

  • Gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych


Oferujemy:

  • Kluczową rolę w organizacji i usprawnieniu pracy działu sprzedaży w firmie o międzynarodowym zasięgu

  • Udział w dynamicznych projektach inwestycyjnych na rynkach zagranicznych (w tym USA)

  • Stabilną, długofalową współpracę w oparciu o umowę B2B

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników zespołu

  • Pracę w doświadczonym zespole, w środowisku o partnerskim podejściu

  • Wsparcie operacyjne, narzędzia pracy i elastyczność w zakresie organizacji obowiązków


Zainteresowana/y? Prześlij swoje CV oraz kilka zdań o sobie – dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko.


Wymagane umiejętności

CRM
strategiczne planowanie
zarządzanie zespołem
sprzedaż B2B
zarządzanie sprzedażą
Oferta dodana: 04.08.2025
Lokalizacja biura