Szukamy osoby, która:
- jest w dużym stopniu samodzielna, umie szukać rozwiązań dobrze organizuje swoją pracę
- jest odważna, chce się szybko uczyć i – co ważne – weryfikować wiedzę w praktyce
- interesuje się marketingiem w sieci i ma doświadczenie (min. 1 rok na stanowisku SEOwca)
- ma mocne zacięcie analityczne – na co dzień pracuje z Google Analytics 4, Looker Studio, Google Sheets, Excel oraz szeregiem narzędzi: Screaming Frog, ChatGPT, Ahrefs etc.
- ma doskonałe umiejętności komunikacyjne – wie, jak w prosty i zrozumiały sposób rozmawiać z klientami oraz osobami nietechnicznymi o niuansach pracy operacyjnej; potrafi dostosować język do wymogów odbiorcy – osób w firmie zajmujących się innymi obszarami, klientów, kontrahentów;
- jest skupiona na detalach i ma usposobienie „rozkminiacza”
- rozumie w jakim celu mierzymy czas pracy
- zna HTML, CSS
- zna popularne CMSy (wordpress, prestashop, woocommerce, shoper)
- będzie posiadać inicjatywę w kontekście testowania nowych rozwiązań i poszerzania swojej wiedzy
- dobrze zna język angielski
Jak będzie wyglądać Twoja praca?
W Numbers’ach fundamentem działań jest bliska i partnerska współpraca z klientami. Jesteśmy blisko ich biznesów, włączając się w działania na każdym etapie – od warsztatów projektujacych produkty i innowacje, przez wsparcie strategiczne, aż po aspekt finalny – ekspercką emisję kampanii i dowiezienie rezultatów przekładających się na biznes.
Tym samym specjalista SEO w Numbersach buduje i dowozi swoje kompetencje w trzech obszarach:
- Kompetencje operacyjne/techniczne
- Kompetencje analityczne
- Kompetencje strategiczne
Twoja ścieżka rozwoju będzie modelowana wokół tych trzech obszarów, ale tutaj się nie kończy. Jesteśmy zwinną organizacją, która dopasowuje się do dynamicznie zmieniającego się świata digital marketingu. Nudy nie ma.
Na co dzień Twoja praca w Numbersach opierać się będzie na samodzielnej pracy dla klientów w obszarze optymalizacji technicznej i contentowej. Będziesz też częścią zespołu SEO, którego kluczowymi wartościami jest wymiana wiedzy i zaangażowanie.
Czym się będziesz zajmować?
- tworzyć i wdrażać w życie plany działań SEO,
- analizować działania konkurencji i trendów rynkowych,
- prowadzić typowe działania SEO: wdrażanie zmian na stronach klientów, analizy słów kluczowych, planowanie contentu, generować content ze wsparciem modeli AI,
- koordynować działania linkowe,
- spotykać się z klientami i pracować z nimi nad osiąganiem lepszych wyników
- optymalizować treści
- tworzyć dokumentację działań/procesów
Pracując w numbersach:
- będziesz częścią zwinnego koleżeńskiego zespołu, którego członkowie pracują od ponad dekady w branży digital marketingu,
- będziesz rozwijać biznesy klientów w internecie w różnych branżach,
- otrzymasz szansę rozwoju dopasowaną do Twojej wizji kariery – w perspektywie kolejnych lat możesz iść w stronę ekspercką / analityczną lub liderską,
- pomożemy Ci w budowie eksperckiego wizerunku poprzez publikacje w prasie branżowej i występy na konferencjach,
- sfinansujemy niezbędne kursy i zakupy narzędzi potrzebnych do najlepszej realizacji usług,
- będziesz mieć realny wpływ na usługi, biznes i charakter współpracy z klientami.
Oferujemy:
- godziny pracy 8/10 - 16/17 oraz możliwość pracy hybrydowej,
- sprzęt służbowy,
- możliwość realnego wpływu na rozwój działu SEO,
- koleżeńską i nieformalną atmosferę pracy,
- benefity - luxmed, multisport.
Proces rekrutacyjny:
- Przesłanie CV
- Rozmowa telefoniczna lub mailowa celem poznania Cię lepiej i doprecyzowania CV
- Spotkanie online na którym wykonasz zadanie rekrutacyjne
- Decyzja i feedback