JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY.
W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 60, zlokalizowanych w 41 miastach. Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI. To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu. W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca.
Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki. Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda.
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
· odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych Działu
· kierowanie i motywowanie Zespołu
· zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta
· zapewnienie prawidłowej prezentacji produktów
· aktywna współpraca z Dyrekcją i Kierownictwem Marketu
· zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur OBI.
Nasze wymagania:
· minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Kierownika / Kierowniczki lub Zastępcy / Zastępczyni Kierownika / Kierowniczki
· zorientowanie na wyniki
· umiejętności przywódcze i budowania zaangażowania Zespołu
· praktyczna znajomość technik sprzedaży
· wiedza z zakresu asortymentu Działu Mieszkać Marketu OBI będzie dodatkowym atutem
· dzielenia się wiedzą i zdobywania nowych doświadczeń
· komunikatywność, kreatywność
· zainteresowanie tematyką DIY.
Oferujemy:
· stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
· atrakcyjne wynagrodzenie + realna premia
· przewidywalny i elastyczny grafik pracy
· prywatną opieka medyczna
· ubezpieczenie grupowe
· kartę MultiSport
· wyprawki szkolne dla dzieci
· pakiet szkoleń i certyfikaty
· dofinansowanie do wakacji
· zniżki na produkty firmowe
· świetną atmosferę i dobre warunki pracy.
Sprawdź podobne oferty pracy