Customer Support Specialist 🚀
Nowa
Obsługa klienta

Customer Support Specialist 🚀

6 000 - 6 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 6 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski C1

Wordpress

WooCommerce

obsługa klienta

Mile widziane

analiza

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Czym się zajmujemy? 📦


Jesteśmy Octolize, a naszą specjalnością jest obszar wysyłki w e-commerce. Od 9 lat tworzymy rozwiązania dla sklepów zbudowanych na WooCommerce i od kilku lat na Shopify. Nasze rozwiązania rozszerzają możliwości tych platform i umożliwiają wyświetlanie optymalnej metody wysyłki, co przekłada się na większe zadowolenie klienta i wyższą konwersję w sklepie. Z naszych rozwiązań korzysta już ponad 200 000 biznesów na całym świecie.


Jak pracujemy? 🤝


Oprócz ciągłego doskonalenia produktów i obsługi klienta, ważny jest dla nas też zespół, który je tworzy. Dlatego dążymy do bycia organizacją samozarządzająca się, tak aby każdy bez względu na doświadczenie i rolę, jaką pełni, mógł mieć realny wpływ na rozwój firmy. Dzielimy się pomysłami i je testujemy, a także budujemy transparencję i otwartą komunikację w zespole. Jeśli daleko Ci do hierarchicznych struktur i po prostu lubisz rozwijać się w tym, co robisz, być może szukamy właśnie Ciebie.


Dokąd zmierzamy? 🌐


Obecnie intensywnie rozwijamy naszą obecność na rynkach zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku Stanów Zjednoczonych. Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia klientom, wykorzystując swoje umiejętności techniczne i komunikacyjne. Twoim zadaniem będzie nie tylko reagowanie na potrzeby klientów, ale także aktywne współtworzenie standardów obsługi, opartych na feedbacku od użytkowników naszych rozwiązań.


Kogo szukamy i czego oczekujemy? 🔎


Jesteś osobą, której szukamy, jeżeli:

  • Biegle posługujesz się językiem angielskim na poziomie C1 (to wymóg konieczny ze względu na pracę z klientami zagranicznymi),
  • Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z klientem i czerpiesz z tego satysfakcję,
  • Znasz środowisko WordPress oraz WooCommerce,
  • Masz zmysł techniczny, śledzisz bieżące trendy i nie boisz się nowych technologii,
  • Jesteś graczem zespołowym, ale potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę. Lubisz wychodzić z inicjatywą, brać odpowiedzialność za swoje pomysły, dawać i przyjmować feedback, dzielić się wiedzą z innymi.
  • będziesz dostępny do około 16:00-17:00 (po okresie wdrożenia), co ułatwi współpracę zespołową


Twoje szanse rosną, jeżeli:

  • Masz referencje od byłych pracodawców i/lub osób współpracujących,
  • Masz swoje portfolio w postaci stworzonych stron, sklepów w WooCommerce,
  • Masz doświadczenie w analizie danych, lubisz pracować z metrykami i czujesz się z tym komfortowo


Jak może wyglądać Twoja lista “to do” w Octolize?

  • 🧠 Regularny kontakt z klientami potrzebującymi wsparcia technicznego dotyczącego naszych wtyczek.
  • 🤝 Bliska współpraca z zespołem, aktywny udział w spotkaniach projektowych i zespołowych oraz dzielenie się wiedzą,
  • 📊 Analiza danych z supportu – po wdrożeniu możesz m.in. wyciągać wnioski z powtarzających się zgłoszeń, przygotowywać podsumowania najczęstszych problemów, śledzić kluczowe metryki jakości obsługi klienta,
  • 📚 Rozwój osobisty i zawodowy w ramach przydzielonego budżetu szkoleniowego ;)


Co możemy Ci zaoferować?

  • W zależności od doświadczenia i umiejętności, na to stanowisko zakładamy widełki 6000 - 6500 zł netto B2B + VAT. Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia.
  • Elastyczny czas pracy – Mimo że zależy nam na Twojej dostępności w godzinach 09:00-17:00, nie narzucamy sztywnych godzin rozpoczęcia ani zakończenia pracy. Liczą się dla nas efekty Twoich działań, obecność na kluczowych spotkaniach oraz aktywna komunikacja na Slacku w ciągu dnia.
  • Pracę z dowolnego miejsca w Polsce – nie trać niepotrzebnie czasu na dojazdy do biura – pracujemy w 100% zdalnie
  • 26 płatnych dni wolnych i 30 dni wolnych niewypoczynkowych, nielimitowane dni wolne na szkolenia,
  • Coroczny budżet edukacyjny do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, warsztaty, materiały czy konferencje oraz dofinansowania sportu, sprzętu i prywatnej opieki zdrowotnej,
  • Regularne wyjazdy integracyjne w Polsce i za granicą oraz spotkania online – na wspólne rozmowy, granie w gry,
  • Współpracę w zespole osób, które lubią to, co robią i chcą mieć realny wpływ na efekty i rozwój firmy,


Jak będzie przebiegała rekrutacja?

  1. Zapoznaj się z krótkim wprowadzeniem, jak pracujemy w Octolize (u góry ogłoszenia) i zdecyduj czy chcesz dołączyć do naszego zespołu.Ważne: Szukamy osoby, która chce na dłużej związać się z zespołem, mieć realny wpływ na to, co tworzymy i równe prawo głosu w zespole. Jeśli cenisz współodpowiedzialność i inicjatywę – zaaplikuj.
  2. Zgłoś się do nas przez formularz aplikacyjny, pisząc nam o sobie i swoim doświadczeniu. Daj się poznać i podziel się, dlaczego chcesz z nami pracować i co możesz wnieść do naszego zespołu. Doceniamy podejście out of the box.
  3. Wybrane osoby zaprosimy na dalsze etapy rekrutacji, czyli do rozwiązania zadania rekrutacyjnego, a następnie rozmowy kwalifikacyjnej.


P.S. Nie musisz się obawiać sztywnego spotkania pod krawatem. ;) Na rozmowach stawiamy na luźną i swobodną atmosferę.


Zastanawiasz się, czy spróbować swoich sił? Nie odkładaj zgłoszenia na później! Dołącz do nas! 🚀

6 000 - 6 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Customer Success Advisor ( English and Polish) Late Shifts

Nowa
5 600 - 7 150 PLN/mies.
GetResponse S.A.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
język polski
SaaS
Nowa