Jesteśmy Octolize, a naszą specjalnością jest obszar wysyłki w e-commerce. Od 9 lat tworzymy rozwiązania dla sklepów zbudowanych na WooCommerce i od kilku lat na Shopify. Nasze rozwiązania rozszerzają możliwości tych platform i umożliwiają wyświetlanie optymalnej metody wysyłki, co przekłada się na większe zadowolenie klienta i wyższą konwersję w sklepie. Z naszych rozwiązań korzysta już ponad 200 000 biznesów na całym świecie.
Oprócz ciągłego doskonalenia produktów i obsługi klienta, ważny jest dla nas też zespół, który je tworzy. Dlatego dążymy do bycia organizacją samozarządzająca się, tak aby każdy bez względu na doświadczenie i rolę, jaką pełni, mógł mieć realny wpływ na rozwój firmy. Dzielimy się pomysłami i je testujemy, a także budujemy transparencję i otwartą komunikację w zespole. Jeśli daleko Ci do hierarchicznych struktur i po prostu lubisz rozwijać się w tym, co robisz, być może szukamy właśnie Ciebie.
Obecnie intensywnie rozwijamy naszą obecność na rynkach zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku Stanów Zjednoczonych. Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia klientom, wykorzystując swoje umiejętności techniczne i komunikacyjne. Twoim zadaniem będzie nie tylko reagowanie na potrzeby klientów, ale także aktywne współtworzenie standardów obsługi, opartych na feedbacku od użytkowników naszych rozwiązań.
Jesteś osobą, której szukamy, jeżeli:
-
Biegle posługujesz się językiem angielskim na poziomie C1 (to wymóg konieczny ze względu na pracę z klientami zagranicznymi),
-
Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z klientem i czerpiesz z tego satysfakcję,
- Znasz środowisko WordPress oraz WooCommerce,
-
Masz zmysł techniczny, śledzisz bieżące trendy i nie boisz się nowych technologii,
- Jesteś graczem zespołowym, ale potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę. Lubisz wychodzić z inicjatywą, brać odpowiedzialność za swoje pomysły, dawać i przyjmować feedback, dzielić się wiedzą z innymi.
- będziesz dostępny do około 16:00-17:00 (po okresie wdrożenia), co ułatwi współpracę zespołową
Twoje szanse rosną, jeżeli:
- Masz referencje od byłych pracodawców i/lub osób współpracujących,
- Masz swoje portfolio w postaci stworzonych stron, sklepów w WooCommerce,
- Masz doświadczenie w analizie danych, lubisz pracować z metrykami i czujesz się z tym komfortowo
Jak może wyglądać Twoja lista “to do” w Octolize?
- 🧠 Regularny kontakt z klientami potrzebującymi wsparcia technicznego dotyczącego naszych wtyczek.
-
🤝 Bliska współpraca z zespołem, aktywny udział w spotkaniach projektowych i zespołowych oraz dzielenie się wiedzą,
- 📊 Analiza danych z supportu – po wdrożeniu możesz m.in. wyciągać wnioski z powtarzających się zgłoszeń, przygotowywać podsumowania najczęstszych problemów, śledzić kluczowe metryki jakości obsługi klienta,
-
📚 Rozwój osobisty i zawodowy w ramach przydzielonego budżetu szkoleniowego ;)
Co możemy Ci zaoferować?
- W zależności od doświadczenia i umiejętności, na to stanowisko zakładamy widełki 6000 - 6500 zł netto B2B + VAT. Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia.
-
Elastyczny czas pracy – Mimo że zależy nam na Twojej dostępności w godzinach 09:00-17:00, nie narzucamy sztywnych godzin rozpoczęcia ani zakończenia pracy. Liczą się dla nas efekty Twoich działań, obecność na kluczowych spotkaniach oraz aktywna komunikacja na Slacku w ciągu dnia.
- Pracę z dowolnego miejsca w Polsce – nie trać niepotrzebnie czasu na dojazdy do biura – pracujemy w 100% zdalnie,
-
26 płatnych dni wolnych i 30 dni wolnych niewypoczynkowych, nielimitowane dni wolne na szkolenia,
- Coroczny budżet edukacyjny do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, warsztaty, materiały czy konferencje oraz dofinansowania sportu, sprzętu i prywatnej opieki zdrowotnej,
- Regularne wyjazdy integracyjne w Polsce i za granicą oraz spotkania online – na wspólne rozmowy, granie w gry,
- Współpracę w zespole osób, które lubią to, co robią i chcą mieć realny wpływ na efekty i rozwój firmy,
Jak będzie przebiegała rekrutacja?
-
Zapoznaj się z krótkim wprowadzeniem, jak pracujemy w Octolize (u góry ogłoszenia) i zdecyduj czy chcesz dołączyć do naszego zespołu.Ważne: Szukamy osoby, która chce na dłużej związać się z zespołem, mieć realny wpływ na to, co tworzymy i równe prawo głosu w zespole. Jeśli cenisz współodpowiedzialność i inicjatywę – zaaplikuj.
-
Zgłoś się do nas przez formularz aplikacyjny, pisząc nam o sobie i swoim doświadczeniu. Daj się poznać i podziel się, dlaczego chcesz z nami pracować i co możesz wnieść do naszego zespołu. Doceniamy podejście out of the box.
-
Wybrane osoby zaprosimy na dalsze etapy rekrutacji, czyli do rozwiązania zadania rekrutacyjnego, a następnie rozmowy kwalifikacyjnej.
P.S. Nie musisz się obawiać sztywnego spotkania pod krawatem. ;) Na rozmowach stawiamy na luźną i swobodną atmosferę.
Zastanawiasz się, czy spróbować swoich sił? Nie odkładaj zgłoszenia na później! Dołącz do nas! 🚀