Doradca Klienta - branża modowa (znana marka) - obsługa telefon, mail oraz czat
Nowa
Obsługa klienta

Doradca Klienta - branża modowa (znana marka) - obsługa telefon, mail oraz czat

Lublin
30.50 - 33.65 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
30.50 - 33.65 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

komunikatywność

dykcja

otwartość

Opis stanowiska

OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę. Dołącz do naszego Zespołu ponad 1500 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z Klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta (telefon, e-mail, chat), z nowoczesnymi centrami operacyjnym w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.

W związku z uruchomieniem nowego projektu w branży modowej i e-commerce, tworzymy zupełnie nowy zespół – i właśnie Ciebie szukamy na stanowisko:


Doradca klienta - branża modowa (telefon, mail, czat)

Miejsce pracy: Lublin


Jakie będą Twoje zadania?

  • Obsługa klientów w języku polskim przez telefon, e-mail, czat
  • Udzielanie informacji o produktach, zamówieniach i dostawach w branży modowej i e-commerce
  • Rozwiązywanie reklamacji i zgłoszeń zgodnie z procedurami
  • Współpraca z zespołem wsparcia i działem technicznym
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach CRM

Nasze oczekiwania

  • Pozytywne nastawienie i entuzjazm: Otwartość na pracę z klientem i chęć do nauki.
  • Dobra dykcja i umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Elastyczność i dyspozycyjność: Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 oraz wybrane soboty 10-16. Godziny dopsaujesz elastycznie do swoich planów i potrzeb - wystarczy gotowość do pracy min. 140 godzin miesięcznie 
  • Zainteresowanie modą i trendami: Znajomość aktualnych trendów modowych oraz umiejętność doradzania klientom w zakresie stylizacji
  • Umiejętność pracy zespołowej 
  • Umiejętność sprawnej obsługi komputera i szybkiego uczenia się nowych systemów
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (nie jest wymagane)


To oferujemy:

  • współpraca na podstawie umowy zlecenie (przy realizacji celów projektowych oferujemy możliwość przejścia na umowę o pracę)
  • atrakcyjne wynagrodzenie: stawka godzinowa 30,50 zł/godz. brutto dla studentów/uczniów do 26 roku życia i 33,65 zł/godz. brutto dla osób na umowie zlecenie z ZUS, 
  • profesjonalne płatne szkolenie wdrożeniowe i doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje: nasz Zespół trenerski zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb
  • komfortowe warunki – nowe biuro z widokiem na panoramę Lublina (ul. Nałęczowska 14)
  • pakiet benefitów: dbamy o Twoje zdrowie i dobrostan – oferujemy dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
  • system poleceń: poleć Znajomego do pracy i otrzymaj do 800 zł brutto premii! możesz nawet polecić kogoś w trakcie swojej rekrutacji!

Chcesz nas lepiej poznać?Zobacz krótki film, w którym Karol, Oliwier, Justyna, Grace, Damian i Sasha opowiadają o swoich pasjach i talentach. Przekonaj się, że w VCC każdy znajdzie swoje miejsce! 

Bądź z nami na bieżąco! Śledź nas na FacebookuInstagramie i LinkedInie📱​ 

30.50 - 33.65 PLN/godz.

Brutto za godzinę - UZ

Rekomendowane oferty

Sales & Customer Support for France

Nowa
5 500 - 6 300 PLN/mies.
Vasco Electronics
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
francuski
Nowa