Kierownik Projektów Contact Center z niemieckim i angielskim
Nowa
Zarządzanie

Kierownik Projektów Contact Center z niemieckim i angielskim

Lublin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski C1

niemiecki C1

CRM

analiza

customer service

Microsoft Office

raportowanie

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę. Dołącz do naszego zespołu ponad 1700 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta (📞telefon, 📧email, 💬chat), z nowoczesnymi centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. 


Obecnie poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego kandydata na stanowisko:

Kierownik projektów Contact Center z niemieckim i angielskim

Miejsce pracy: Lublin


Twoim zadaniem będzie: 

  • zarządzanie zespołem koordynatorów, liderów oraz doradców   
  • wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych) 
  • realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez zespół 
  • kontrolowanie realizacji postanowień umowy z klientem zlecającym 
  • raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację 
  • stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie 
  • dbanie o wysoką motywację zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów 


Nasze wymagania: 

  • doświadczenie w branży Contact Center na stanowiskach managerskich 
  • znajomość języka angielskiego (min. poziom C1) 
  • znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1) ​
  • znajomość KPI w branży Contact Center i umiejętność wpływania na wskaźniki 
  • znajomość procesów Contact Center, kanałów obsługi i narzędzi pracy 
  • decyzyjność w kwestiach kadrowych dotyczących członków zespołu oraz postanowień wpływających na funkcjonowanie i rozwój projektu 
  • doświadczenie w pracy z systemami technologicznymi (m.in. systemy ticketowe, Contact Center, CRM) 
  • umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku oraz zarządzania dużymi zespołami projektowymi 
  • zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania Zespołu 
  • rozbudowane zdolności negocjacyjne i perswazyjne oraz zorientowanie na realizację założonych celów 
  • samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów 


Co oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B 
  • kwartalny system motywacyjny 
  • pracę od poniedziałku do piątku w przedziale 8:00-18:00 (8 godzin dziennie) 
  • programy szkoleń i warsztatów dla kadry menadżerskiej 
  • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie 
  • darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń 
  • komfortowe warunki - biuro w centrum Lublina

 

Chcesz nas lepiej poznać? Zobacz krótki 🎬 film, w którym Karol, Oliwier, Justyna, Grace, Damian i Sasha opowiadają o swoich pasjach i talentach. Przekonaj się, że w VCC każdy znajdzie swoje miejsce! 

 

Bądź z nami na bieżąco! Śledź nas na FacebookuInstagramie i LinkedInie📱​ 

Aplikuj już teraz! Trzymamy kciuki! 🍀

 

Rekomendowane oferty

Koordynator Depotu

Nowa
Allegro
Poznań
BHP
delegowanie zadań
magazyn
Nowa

Senior ELM Product Manager

Nowa
Altium
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
PLM
enterprise customers
elektronika
Nowa