W OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę. Dołącz do naszego zespołu ponad 1700 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta (📞telefon, 📧email, 💬chat), z nowoczesnymi centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.
Obecnie poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego kandydata na stanowisko:
Kierownik projektów Contact Center z niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Lublin
Twoim zadaniem będzie:
- zarządzanie zespołem koordynatorów, liderów oraz doradców
- wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
- realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez zespół
- kontrolowanie realizacji postanowień umowy z klientem zlecającym
- raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
- stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- dbanie o wysoką motywację zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów
Nasze wymagania:
-
doświadczenie w branży Contact Center na stanowiskach managerskich
- znajomość języka angielskiego (min. poziom C1)
- znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1)
- znajomość KPI w branży Contact Center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- znajomość procesów Contact Center, kanałów obsługi i narzędzi pracy
- decyzyjność w kwestiach kadrowych dotyczących członków zespołu oraz postanowień wpływających na funkcjonowanie i rozwój projektu
- doświadczenie w pracy z systemami technologicznymi (m.in. systemy ticketowe, Contact Center, CRM)
- umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku oraz zarządzania dużymi zespołami projektowymi
- zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania Zespołu
- rozbudowane zdolności negocjacyjne i perswazyjne oraz zorientowanie na realizację założonych celów
- samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B
- kwartalny system motywacyjny
- pracę od poniedziałku do piątku w przedziale 8:00-18:00 (8 godzin dziennie)
- programy szkoleń i warsztatów dla kadry menadżerskiej
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie
- darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- komfortowe warunki - biuro w centrum Lublina
Chcesz nas lepiej poznać? Zobacz krótki 🎬 film, w którym Karol, Oliwier, Justyna, Grace, Damian i Sasha opowiadają o swoich pasjach i talentach. Przekonaj się, że w VCC każdy znajdzie swoje miejsce!
Bądź z nami na bieżąco! Śledź nas na Facebooku, Instagramie i LinkedInie📱
Aplikuj już teraz! Trzymamy kciuki! 🍀