Team Leader Contact Center - T-mobile
Nowa
Obsługa klienta

Team Leader Contact Center - T-mobile

Lublin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

zarządzanie zespołem

zarządzanie sprzedażą

ocena jakości

CRM

obsługa klienta

Customer Experience

KPI

wskaźniki

Opis stanowiska

OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę. Dołącz do naszego Zespołu ponad 1500 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z Klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta (telefon, e-mail, chat), z nowoczesnymi centrami operacyjnym w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.


W związku z dynamicznym rozwojem naszego projektu telekomunikacyjnego poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego Kandydata na stanowisko:

Lider Zespołu w Contact Center - T-Mobile

Miejsce pracy: Lublin


Twój zakres obowiązków:

  • praca z Zespołem: pozytywne motywowanie i dzielenie się wiedzą, komunikowanie i odpowiedzialność za realizację wyników, wyznaczanie i weryfikowanie wykonania celów
  • prowadzenie warsztatów, doszkoleń, coachingów i regularnych spotkań z Zespołem oraz przygotowywanie inicjatyw motywujących
  • dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej
  • bezpośrednia współpraca z Klientem zlecającym i przełożonym
  • przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów oraz analiza i prezentowanie wyników Zespołu na cyklicznych spotkaniach

 

Oczekujemy:

  • doświadczenia w zarządzaniu Zespołem sprzedażowym – najlepiej w branży CC lub telekomunikacji
  • znajomości systemów CRM oraz KPI dla Customer Care
  • wysokiego poziomu komunikatywności, zaangażowania i odpowiedzialności
  • dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego Zespołu
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office
  • dyspozycyjności po 8 godzin dziennie

 

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę lub współpracę opartą o kontrakt B2B
  • atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
  • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
  • elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich preferencji (współpraca możliwa od poniedziałku do ​niedzieli między 7:00 a ​23:00)
  • ’’Smart Leader’’, "Akademia Leadera"- programy szkoleń i warsztatów dla Liderów
  • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
  • komfortowe warunki - nowe biuro z widokiem na panoramę Lublina

 

Chcesz nas lepiej poznać? Zobacz krótki 🎬 film, w którym Karol, Oliwier, Justyna, Grace, Damian i Sasha opowiadają o swoich pasjach i talentach. Przekonaj się, że w VCC każdy znajdzie swoje miejsce! 

 

Bądź z nami na bieżąco! Śledź nas na FacebookuInstagramie i LinkedInie📱​ 

Aplikuj już teraz! Trzymamy kciuki! 🍀


Rekomendowane oferty

Customer Success Lead

Nowa
in4ge
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
customer success
Salesforce
HubSpot
Nowa