W OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę. Dołącz do naszego Zespołu ponad 1500 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z Klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta (telefon, e-mail, chat), z nowoczesnymi centrami operacyjnym w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.
W związku z dynamicznym rozwojem naszego projektu telekomunikacyjnego,
szukamy właśnie Ciebie na stanowisko:
Telefoniczny Opiekun/-ka Klienta T-Mobile
Miejsce pracy: Lublin
Twoje zadania:
-
pomoc Klientom T-Mobile. To Ty będziesz pierwszym punktem kontaktu dla Klientów T-Mobile! Będziesz rozwiązywać ich problemy techniczne, odpowiadać na pytania dotyczące aktualnych ofert i faktur oraz doradzać najlepsze rozwiązania
-
prezentacja oferty. Twoim zadaniem będzie aktywne prezentowanie Klientom dostępnych produktów i usług, tak aby znaleźli idealne rozwiązanie dla siebie (m.in. przedłużanie czy zawieranie nowych umów)
-
realizacja celów. Dzięki Twojemu zaangażowaniu w realizację celów jakościowych i sprzedażowych przyczynisz się do wspólnego sukcesu całego Teamu
Nasze oczekiwania:
-
komunikatywność i chęć niesienia pomocy Klientom T-Mobile to podstawa!
-
otwartość i kreatywność w przedstawianiu gamy produktów i usług T-Mobile - bez skryptów i narzuconych narzędzi
- wysoka motywacja do osiągania celów i chęci do zarobienia dużej prowizji!
-
dyspozycyjność minimum 120 godz. w miesiącu – w tym 3 dni weekendowe – współpraca z nami daje Ci możliwość elastycznego kształtowania swojego grafiku w przedziale 7:00-23:00, od poniedziałku do niedzieli
-
dyspozycyjność do udziału w szkoleniu stacjonarnym w dniach od 22 kwietnia do 22 maja (wszystkie dni robocze) – warunek konieczny
To oferujemy:
-
współpraca na podstawie umowy zlecenie (przy realizacji celów projektowych oferujemy możliwość przejścia na umowę o pracę)
-
atrakcyjne wynagrodzenie: stawka godzinowa 30,50 zł/godz. brutto dla studentów/uczniów do 26 roku życia i 33,65 zł/godz. brutto dla osób na umowie zlecenie z ZUS, plus atrakcyjny system prowizyjny, dzięki któremu możesz zarobić nawet 4000 zł brutto miesięcznie!
-
dodatkowy bonus jakościowy: za dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta możesz otrzymać dodatkowy bonus w wysokości do 500 zł brutto miesięcznie
-
profesjonalne płatne szkolenie wdrożeniowe i doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje: nasz Zespół trenerski zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
-
elastyczny grafik i możliwość pracy hybrydowej: po okresie wdrożenia istnieje możliwość pracy hybrydowej, a także elastycznego ustalania grafiku pracy, tak aby dopasować go do Twoich potrzeb
-
komfortowe warunki – nowe biuro z widokiem na panoramę Lublina (ul. Nałęczowska 14)
-
pakiet benefitów: dbamy o Twoje zdrowie i dobrostan – oferujemy dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
-
system poleceń: poleć Znajomego do pracy i otrzymaj do 800 zł brutto premii! możesz nawet polecić kogoś w trakcie swojej rekrutacji!
Chcesz nas lepiej poznać? Zobacz krótki 🎬 film, w którym Karol, Oliwier, Justyna, Grace, Damian i Sasha opowiadają o swoich pasjach i talentach. Przekonaj się, że w VCC każdy znajdzie swoje miejsce!
Bądź z nami na bieżąco! Śledź nas na Facebooku, Instagramie i LinkedInie📱
Aplikuj już teraz! Trzymamy kciuki! 🍀