Telefoniczny Opiekun/-ka Klienta T-Mobile
Nowa
Obsługa klienta

Telefoniczny Opiekun/-ka Klienta T-Mobile

Lublin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

customer service

KPI

NPS

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska


OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę. Dołącz do naszego Zespołu ponad 1500 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z Klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta (telefon, e-mail, chat), z nowoczesnymi centrami operacyjnym w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.

 

W związku z dynamicznym rozwojem naszego projektu telekomunikacyjnego,

szukamy właśnie Ciebie na stanowisko:


Telefoniczny Opiekun/-ka Klienta T-Mobile

Miejsce pracy: Lublin


Twoje zadania:

  • pomoc Klientom T-Mobile. To Ty będziesz pierwszym punktem kontaktu dla Klientów T-Mobile! Będziesz rozwiązywać ich problemy techniczne, odpowiadać na pytania dotyczące aktualnych ofert i faktur oraz doradzać najlepsze rozwiązania
  • prezentacja oferty. Twoim zadaniem będzie aktywne prezentowanie Klientom dostępnych produktów i usług, tak aby znaleźli idealne rozwiązanie dla siebie (m.in. przedłużanie czy zawieranie nowych umów)
  • realizacja celów. Dzięki Twojemu zaangażowaniu w realizację celów jakościowych i sprzedażowych przyczynisz się do wspólnego sukcesu całego Teamu

 

Nasze oczekiwania:

  • komunikatywność i chęć niesienia pomocy Klientom T-Mobile to podstawa!
  • otwartość i kreatywność w przedstawianiu gamy produktów i usług T-Mobile - bez skryptów i narzuconych narzędzi
  • wysoka motywacja do osiągania celów i chęci do zarobienia dużej prowizji!
  • dyspozycyjność minimum 120 godz. w miesiącu – w tym 3 dni weekendowe – współpraca z nami daje Ci możliwość elastycznego kształtowania swojego grafiku w przedziale 7:00-23:00, od poniedziałku do niedzieli
  • dyspozycyjność do udziału w szkoleniu stacjonarnym w dniach od od 19 maja do 16 czerwca (wszystkie dni robocze) – warunek konieczny

 

To oferujemy:

  • współpraca na podstawie umowy zlecenie (przy realizacji celów projektowych oferujemy możliwość przejścia na umowę o pracę)
  • atrakcyjne wynagrodzenie: stawka godzinowa 30,50 zł/godz. brutto dla studentów/uczniów do 26 roku życia i 33,65 zł/godz. brutto dla osób na umowie zlecenie z ZUS, plus atrakcyjny system prowizyjny, dzięki któremu możesz zarobić nawet 4000 zł brutto miesięcznie! 
  • dodatkowy bonus jakościowy: za dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta możesz otrzymać dodatkowy bonus w wysokości do 500 zł brutto miesięcznie
  • profesjonalne płatne szkolenie wdrożeniowe i doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje: nasz Zespół trenerski zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
  • elastyczny grafik i możliwość pracy hybrydowej: po okresie wdrożenia istnieje możliwość pracy hybrydowej, a także elastycznego ustalania grafiku pracy, tak aby dopasować go do Twoich potrzeb
  • komfortowe warunki – nowe biuro z widokiem na panoramę Lublina (ul. Nałęczowska 14)
  • pakiet benefitów: dbamy o Twoje zdrowie i dobrostan – oferujemy dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
  • system poleceń: poleć Znajomego do pracy i otrzymaj do 800 zł brutto premii! możesz nawet polecić kogoś w trakcie swojej rekrutacji!



Chcesz nas lepiej poznać? Zobacz krótki 🎬 film, w którym Karol, Oliwier, Justyna, Grace, Damian i Sasha opowiadają o swoich pasjach i talentach. Przekonaj się, że w VCC każdy znajdzie swoje miejsce! 

 

Bądź z nami na bieżąco! Śledź nas na FacebookuInstagramie i LinkedInie📱​ 

Aplikuj już teraz! Trzymamy kciuki! 🍀

 

Rekomendowane oferty

Customer Support Advisor

Nowa
6 800 PLN/mies.
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
customer support
Nowa