W OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę.
Dołącz do naszego zespołu ponad 1700 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta, z nowoczesnymi centrami operacyjnym w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.
W związku z dalszym rozwojem naszego zespołu Quality & Training, poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozwój kompetencji i umiejętności naszych Współpracowników na stanowisku:
Trener wewnętrzny z j. angielskim
Miejsce pracy: Lublin
Twoim zadaniem będzie:
- opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników/Koordynatorów, Liderów Zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta)
- prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatyw rozwojowych dla Kadry niższego i wyższego szczebla
- tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
-
współpraca z działami Operacji i HR m.in. w zakresie analizy potrzeb szkoleniowych oraz opracowywania planów rozwoju kompetencji
- prowadzenie bieżącej kontroli jakościowej w tym odsłuch rozmów, monitoring rozmów i coaching
-
monitorowanie efektywności szkoleń oraz wprowadzanie niezbędnych zmian i ulepszeń
- aktywne uczestnictwo w bussiness review z Klientami
- prowadzenie szkoleń onboardingowych i wdrażanie nowych Współpracowników
- opracowywanie materiałów szkoleniowych, narzędzi ewaluacyjnych
Nasze wymagania:
- posiadasz doświadczenie w pracy Trenera wewnętrznego
- potrafisz budować zaangażowanie uczestników szkolenia i skutecznie przekazywać wiedzę
- umiesz pracować ze wskaźnikami jakościowymi (m.in. NPS, CSAT) oraz efektywnościowymi
- dobrze czujesz się w pracy zespołowej a pracując samodzielnie potrafisz umiejętnie zarządzać sobą w czasie
-
posiadasz Agile mindset - elastyczność i zdolność przystosowania się do dynamicznego i stale zmieniającego się środowiska pracy przez pozytywne nastawienie do zmian i znaczącego rozwoju
- jesteś osobą zaangażowaną, kreatywną i nastawioną na poszukiwanie nowych rozwiązań
- posiadasz kompetencje sprzedażowe i potrafisz podejmować decyzje pod presją czasu
- płynnie posługujesz się językiem angielskim
Mile widziane:
- ukończona szkoła trenerska, dodatkowe kursy i doszkolenia
- posiadasz doświadczenie w dbaniu o pozytywny customer experience
- znajomość języka niemieckiego lub/i francuskiego
Co oferujemy:
- współpracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
-
bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
-
samodzielność w realizacji powierzonych zadań, realny wpływ na politykę i standardy firmy
- możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
-
komfortowe warunki współpracy- biuro w samym centrum Lublina
Chcesz nas lepiej poznać? Zobacz krótki 🎬 film, w którym Karol, Oliwier, Justyna, Grace, Damian i Sasha opowiadają o swoich pasjach i talentach. Przekonaj się, że w VCC każdy znajdzie swoje miejsce!
Bądź z nami na bieżąco! Śledź nas na Facebooku, Instagramie i LinkedInie📱
Aplikuj już teraz! Trzymamy kciuki! 🍀