W Office People każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta, polskiego dostawcy regałów magazynowych i akcesoriów oraz wykonawcy montaży, przeglądów i serwisów regałowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Doradca Techniczno-Handlowy - branża intralogistyki
Jakie zadania na ciebie czekają?
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż regałów, akcesoriów magazynowych oraz usług montażu, przeglądów i serwisów regałowych,
- określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
- przygotowywanie prezentacji, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
- negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
- doradztwo techniczne i opracowywanie projektów magazynów,
- współpraca z dostawcami i kontrahentami,
- koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
- udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B w branży technicznej, mile widziana intralogistyka, automatyka magazynowa lub pokrewne,
- umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
- umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
- praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
- umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- samodzielność, otwartość, nastawienie na współpracę i dzielenie się wiedzą,
- wysoki poziom empatii, asertywności i kultury osobistej,
- czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do częstych podróży służbowych,
- praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook, MS Teams);
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- znajomość programu AutoCad/ZwCad,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową;
Dlaczego warto aplikować?
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podlegające pod Dyrektora Sprzedaży,
- profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
- umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6500-8000PLN brutto + premię w wysokości od 3000zł brutto/kwartalnie,
- świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
- szansa rozwoju zawodowego w szybko skalującej się organizacji biznesowej oraz liczne szkolenia;
Szybki proces zatrudnienia:
Aplikacja -> rozmowa z rekruterem-> spotkanie z przełożonym w miejscu pracy-> zatrudnienie
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282