Ogilvy– najlepsza sieć reklamowa wg rankingu WARC (przez cztery lata z rzędu 2021, 2022, 2023, 2024), jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w świecie reklamy. Ogilvy Poland pracuje na co dzień m.in. dla takich marek jak njumobile, Empik, Hochalnd, TK Maxx, The Coca - Cola Company, Shell, Winiary czy Mondelez (Milka, Nussbeisser, Prince Polo). Agencja realizuje prace nagradzane na międzynarodowych festiwalach w Cannes Lions, D&AD i The One Show, Clio Awards.
Aktualnie poszukujemy Teamu Kreatywnego z doświadczeniem w aktywacjach digitalowych. Jeżeli nie masz aktualnie team partnera/ki, a jesteś zainteresowany/a ofertą- zapraszamy do aplikowania solo.
💼 Twój zakres obowiązków
- Tworzenie idei kreatywnych w odpowiedzi na brief (przede wszystkim w obszarze digital i social media), a następnie ich przekładanie na kanały komunikacji
- Kreatywne wykorzystywanie narzędzi digitalowych
- Współpraca z działem strategii, client service, technologii.
- Prowadzenie prezentacji
🔎 Nasze wymagania
- Doświadczenie w realizowaniu kampanii digitalowych (w tym aktywacje, social media, influencer marketing)
- Umiejętność tworzenia zarówno idei kreatywnych jak i ich przełożenia na bieżącą komunikację dostosowaną do kanałów komunikacji
- Portfolio zawierające projekty dla marek z różnych kategorii
- Chęć rozwoju i tworzenia wyróżniających się projektów
- Wiedza zarówno na temat tego, co się dzieje w Cannes, jak i nowych formatów reklamowych w mediach społecznościowych
- Umiejętność prezentowania konceptów kreatywnych
- Dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi AI
- W przypadku osób aplikujących na stanowisko Art Directora/Directorki dodatkowym atutem będzie znajomość programów do motion designu.
✨ To oferujemy
- Pracę dla największych globalnych i lokalnych brandów
- Możliwość rozwoju i dużą samodzielność
- Wsparcie przy realizacji niestandardowych kampanii
- Dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy (Global Resource Hub i cykliczne webinary Creative & Strategy Excellence)