Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa
9 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
7 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski C1

Kompetencje miękkie

empatia

organizacja

administracja

Opis stanowiska

🌿 Specjalista ds. Obsługi Klienta w Okolicach Ciała 🌿


🧘‍♀️ Kim jesteśmy?

Okolice Ciała to platforma rozwojowa stworzona przez Mariannę Gierszewską – autorkę, praktyka pracy z traumą i twórczynię podcastu "Tak właśnie mam"

Oferujemy pracę indywidualną i grupową, campy, webinary oraz wielomiesięczne grupy warsztatowe powstające we współpracy z ekspertami: trenerami komunikacji, terapeutami somatycznymi i psychoterapeutami. Tworzymy przestrzeń gojenia przeszłych zranień – miejsce, w którym można dokonać świadomej, spokojnej zmiany.



🔍 Kogo szukamy?

Szukamy osoby z sercem na dłoni, która pokocha komunikację z naszymi klientami tak samo jak my! 💕

Potrzebujemy profesjonalisty z doświadczeniem w obsłudze klienta, który jednocześnie rozumie, że w naszej pracy najważniejszy jest człowiek i jego dobrostan. Umiejętności administracyjne są dla nas równie ważne jak zdolność do empatycznej komunikacji i budowania zaufania.

Jeśli łączysz w sobie organizacyjną skuteczność z wyjątkową uważnością na potrzeby innych, a praca w miejscu z głęboką misją to coś, co Cię inspiruje - to właśnie Ciebie szukamy!



✅ Twoje główne zadania:

🔸 Obsługa skrzynki pocztowej i odpowiadanie na zapytania klientów

🔸 Wystawianie paragonów i faktur

🔸 Podstawowe zadania administracyjne (zarządzanie dokumentacją, obsługa systemów biurowych)

🔸 Organizacja i koordynacja sesji indywidualnych i grupowych

🔸 Wsparcie organizacyjne podczas warsztatów i masterclassów grupowych

🔸 Bezpośredni kontakt z klientami podczas wydarzeń stacjonarnych



💪 Czego oczekujemy:

🔸 Doświadczenia w administracji, obsłudze klienta lub sprzedaży

🔸 Otwartości, empatii i wysokich umiejętności komunikacyjnych

🔸 Uważności na potrzeby klientów

🔸 Innowacyjnego myślenia i proaktywnego podejścia do rozwiązywania problemów

🔸 Umiejętności rozumienia punktu widzenia klienta, przy jednoczesnym zachowaniu standardów firmy

🔸 Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania

🔸Gotowości do okazjonalnej pracy w weekendy podczas warsztatów

🔸 Angielski na poziomie C1 w mowie i piśmie



🎁 Co oferujemy:

🔸 Pracę w wyjątkowym zespole z misją pomagania ludziom

🔸 Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego

🔸 Przyjazną atmosferę pracy w inspirującym środowisku

🔸 Pełne przeszkolenie z obsługi niezbędnych narzędzi (Wfirma, Wordpress)

🔸 Stabilne warunki zatrudnienia

🔸 Pracę głównie w dni powszednie z okazjonalnymi wyjątkami 



📩 Proces rekrutacji:

  1. Przesłanie CV, napisz też wiadomość :)
  2. Krótka rozmowa online
  3. Dłuższe spotkanie stacjonarnie w Warszawie

 

 

 



9 000 - 10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

7 000 - 8 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew

Nowa
Accenture
Łódź
English
Hebrew
Nowa

Customer Service Specialist with English and Other Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Olsztyn
Communication Skills
Nowa

Deutschsprachige Kundenbetreuung für eine Luxusmarke 🌟

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
German
customer service
Nowa

Specialist Customer Care QA Agent (with Spanish, Italian or French)

Nowa
Align Technology
Wrocław
wykształcenie wyższe
język angielski
obsługa klienta
Nowa

(Zdalnie) Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 000 - 9 000 PLN/mies.
OVB Allfinanz Polska sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
praca z klientem
obsługa klienta
account manager
Nowa