Kim jesteśmy?
Olini – jesteśmy polską marką, która zaczynała jako mała, rodzinna olejarnia. Od ponad 10 lat tworzymy produkty, które naprawdę działają – od świeżo tłoczonych olejów po zaawansowane suplementy. Pracujemy z dietetykami i naukowcami, wsłuchujemy się w potrzeby klientów, stale udoskonalamy naszą ofertę oraz receptury. Dziś Olini to marka, którą tworzy zgrany zespół specjalistów. Jesteśmy rodzicami, ogrodnikami, sportowcami, psiarzami i kociarzami i miłośnikami dobrego jedzenia. Rozumiemy potrzeby naszych klientów, bo najczęściej są takie same jak nasze. Dołączysz do nas?
Kogo szukamy?
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Content Specialist. Jeśli masz doświadczenie w planowaniu i tworzeniu treści oraz potrafisz analizować wyniki, to właśnie Ciebie szukamy!
Czego oczekujemy?
Doświadczenie – masz minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu, wdrażaniu i realizacji planów contentowych → Potrafisz planować, zarządzać projektami i optymalizować wyniki.
Pisanie treści – umiesz tworzyć różnorodne teksty online i offline → Tworzysz treści od e-booków, przez prezentacje, ulotki, po scenariusze wideo i notki PR, dopasowanie do języka marki i grupy docelowej.Research – potrafisz przeprowadzać analizy tematyczne i budować klastry → Rozumiesz jak zbierać dane, które przyczyniają się do tworzenia wartościowych treści.
SEO i content marketing – znasz zasady SEO i content marketingu → Piszesz teksty, które nie tylko angażują, ale także poprawiają widoczność strony i prowadzą do konwersji.
Narzędzia & AI – masz otwarty umysł na nowe technologie → Wykorzystujesz narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, Senuto, Surfer SEO (Contadu, NeuronWriter), Google Search Console oraz narzędzia AI: Gemini, Chat GTP itd.
Znajomość branży - masz doświadczenie w branży suplementów diety, które będzie dodatkowym atutem. → Obracasz się w trendach związanych ze zdrowym stylem życia, dietami, zdrową żywnością i suplementami? Będzie to dla nas zawsze inspirujące!
Język angielski – biegła znajomość angielskiego → Czytasz i rozumiesz raporty, analizy i badania naukowe.
Organizacja pracy – masz doświadczenie w pracy zdalnej, potrafisz zarządzać swoim czasem i harmonogramem, a także współpracować w zdalnym zespole → Deadline’y i aktualizacje statusów nie są Ci obce podobnie jak otwartość na feedback i chęć ciągłego doskonalenia.
Zakres obowiązków:
Wdrażanie założeń strategii contentowej – współpraca z zespołem SEO i Content w tworzeniu długoterminowych planów contentowych
Tworzenie treści – planowanie i opracowywanie treści online i offline, które angażują, edukują i zwiększają widoczność marki oraz konwersję
SEO Copywriting – planowanie i tworzenie treści zoptymalizowanych pod kątem SEO
Analiza konkurencji i trendów – śledzenie rynku, konkurencji oraz bieżących trendów.
Optymalizacja działań – regularna analiza efektywności działań contentowych i SEO, optymalizacja wyników.
Współpraca zespołowa – bliska współpraca z działem SEO/Content oraz zespołem marketingowym w realizacji wspólnych celów.
Co oferujemy?
Współpraca w rozwijającej się firmie – jako część zespołu Olini, będziesz mieć realny wpływ na rozwój strategii SEO/Content w firmie, która nieustannie poszerza swoje portfolio produktów.
Samodzielność – duże pole do działania i możliwość wprowadzania usprawnień w zakresie contentu.
Zespół pełen pasji – praca z inspirującym zespołem, który stawia na współpracę i wymianę doświadczeń.
Elastyczne zatrudnienie – wybór formy zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt B2B).
Wsparcie w rozwoju – topowy sprzęt do pracy, karta sportowa za 1 zł, 100% praca zdalna, kursy językowe, platformy naukowe i dostęp do branżowych wydarzeń.
Wspólna integracja – co roku spotykamy się na integracji zespołowej – w miejscu, gdzie wszystko się zaczęło.
Paczki zdrowia Olini – co miesiąc dostajesz zdrową paczkę Olini – bo dbamy o zdrowie naszych pracowników.
Zabawy teambuildingowe i konkursy LEGO - bo kto nie lubi?
Z kim będziesz pracować?
Paulina - Content Managerka z 15-letnim doświadczeniem. Od 4 lat strategicznie dba o content w Olini i pozycjonowanie marki w Google.
Patrycja - Specjalistka SEO. Od ponad 2 lat dba o widoczność Olini w Google. Research, analiza, link building i optymalizacja to jej mocne strony.
Maria - SEO Copywriter. Od niemal 2 lat w Olini. Wspaniale łączy słowo pisane z wymaganiami SEO.
Brzmi jak miejsce dla Ciebie? Jeśli chcesz dołączyć do naszego teamu, czekamy na Twoje zgłoszenie wraz z portfolio!
Przebieg rekrutacji:
Analiza aplikacji i portfolio – pamiętaj, aby dołączyć portfolio z przykładami działań contentowych (mogą to być np. próbki tekstów, e-booków, plan contentowy)!
Rozmowa telefoniczna z HR z Magdą – poznamy Twoje doświadczenia i oczekiwania.
Krótkie zadanie rekrutacyjne - kto podejmie wyzwanie?
Spotkanie online – poznajmy się! to czas na głębszą rozmowę z managerką Pauliną i Magdą z HR.
Opcjonalna rozmowa z zespołem – chcemy, abyś poczuł/a nasz team spirit.
Decyzja finalna – w ciągu tygodnia od spotkania przesyłamy feedback oraz decyzję.
Rekomendowane oferty