Junior Customer Care Specialist

Junior Customer Care Specialist

Obsługa klienta

ul. Strzegomska 49, Kraków +4 Lokalizacje

Olini.com

Pełny etat
UoP, B2B
Staż / Junior
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Customer Care
customer service
Customer Experience

Opis stanowiska

Olini - jesteśmy polską marką, która zaczynała jako rodzinna olejarnia. Dziś Olini to nie tylko oleje - to kompletna oferta naturalnych produktów wspierających zdrowie: świeżo tłoczone oleje, kompleksowe suplementy, produkty pomagające dbać o odporność i dobre samopoczucie.


Aktualnie do naszego teamu Customer Care poszukujemy Młodszego Specjalisty/Specjalistki, który otoczy naszych Klientów najlepszą opieką. 


Twój zakres zadań:

  • Zapewnianie wyjątkowej, empatycznej obsługi Klientów - dbanie o najwyższe standardy kontaktu i pozytywne doświadczenia zakupowe.

  • Terminowe odpowiadanie na zgłoszenia Klientów i udzielanie wsparcia.

  • Doradzanie i pomaganie w wyborze produktów Olini.

  • Budowanie i pielęgnowanie długofalowych, ciepłych relacji z Klientami w zgodzie z tone of voice Olini.

  • Przyjmowanie i obsługa zamówień składanych poprzez różne platformy sprzedażowe.

  • Sprawne i terminowe rozwiązywanie reklamacji, z troską o komfort Klienta i zgodnie z polityką Olini.

  • Obsługa narzędzi wspierających sprzedaż i obsługę Klienta: Shopware, Baselinker, Zendesk, Allegro, Retool, Facebook.

  • Obsługa platform płatniczych: Przelewy24, Blue Media, PayPal.

  • Stałe poszerzanie wiedzy o zdrowym odżywianiu, naturalnym budowaniu odporności i świadomym stylu życia, w oparciu o artykuły i materiały z naszej bazy wiedzy.

  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy (marketing, SEO/content, produkt).


Nasze oczekiwania: 

  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z Klientem online – mile widziane w branży e-commerce.

  • Duże zainteresowanie obszarem Customer Experience i chęć dalszego rozwoju w tym kierunku.

  • Komunikatywność i otwartość - swoboda w nawiązywaniu kontaktu i prowadzeniu rozmów w przyjazny, empatyczny sposób.

  • Umiejętność aktywnego słuchania i doradzania zgodnie z indywidualnymi potrzebami Klienta.

  • Empatyczne podejście, troska o budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz chęć niesienia pomocy.

  • Elastyczność i pozytywne podejście do rozwiązywania sytuacji problematycznych.

  • Skrupulatność, odpowiedzialność i nastawienie na optymalizację działań.

  • Inicjatywa i gotowość do proponowania usprawnień w obszarze obsługi Klienta.

  • Otwartość na pracę w systemie zmianowym i weekendowym (elastyczny grafik).

  • Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.


Co oferujemy? 

  • Pracę w stale rozwijającej się firmie - nieustannie poszerzamy portfolio naszych produktów.

  • Odpowiednie wdrożenie i przeszkolenie z zakresu naszych produktów, systemów i narzędzi.

  • Pracę 100% zdalną.

  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia - umowa o pracę lub kontrakt B2B.

  • Duże pole samodzielności i otwartość do wprowadzania optymalizacji.

  • Dostęp do szkoleń czy kursów - dostęp do platformy Udemy, Youniversity. 

  • Bezpłatne lekcje języka angielskiego.

  • Karta MultiSport 50% finansowaną. 

  • Comiesięczną zdrową paczkę Olini.

  • Cykliczne konkursy LEGO - uwielbiamy!

  • Roczną integrację z całym teamem Olini. 


Z kim będziesz pracować?

Ula - Customer Care Leader - od ponad 7 lat otacza troską naszych Klientów i swój zespół. Miłośniczka jogi, motocykli i azjatyckich klimatów.

Aga - Senior Customer Success Specialist - od ponad 6 lat opiekuje się naszymi Klientami. Najlepiej odpoczywa, gdy jest w ruchu – aktywność to jej żywioł.

Ola - Senior Customer Care Specialist - od niemal 3 lat dba o pozytywne doświadczenia naszych Klientów. Fanka tatuaży, muzyki The Beatles i kocia mama.


 Jeśli chcesz dołączyć do naszego teamu, czekamy na Twoje zgłoszenie!




Oferta dodana: 27.08.2025
Lokalizacja biura