Junior Customer Care Specialist
ul. Strzegomska 49, Kraków +4 Lokalizacje
Olini.com
Olini - jesteśmy polską marką, która zaczynała jako rodzinna olejarnia. Dziś Olini to nie tylko oleje - to kompletna oferta naturalnych produktów wspierających zdrowie: świeżo tłoczone oleje, kompleksowe suplementy, produkty pomagające dbać o odporność i dobre samopoczucie.
Aktualnie do naszego teamu Customer Care poszukujemy Młodszego Specjalisty/Specjalistki, który otoczy naszych Klientów najlepszą opieką.
Twój zakres zadań:
Zapewnianie wyjątkowej, empatycznej obsługi Klientów - dbanie o najwyższe standardy kontaktu i pozytywne doświadczenia zakupowe.
Terminowe odpowiadanie na zgłoszenia Klientów i udzielanie wsparcia.
Doradzanie i pomaganie w wyborze produktów Olini.
Budowanie i pielęgnowanie długofalowych, ciepłych relacji z Klientami w zgodzie z tone of voice Olini.
Przyjmowanie i obsługa zamówień składanych poprzez różne platformy sprzedażowe.
Sprawne i terminowe rozwiązywanie reklamacji, z troską o komfort Klienta i zgodnie z polityką Olini.
Obsługa narzędzi wspierających sprzedaż i obsługę Klienta: Shopware, Baselinker, Zendesk, Allegro, Retool, Facebook.
Obsługa platform płatniczych: Przelewy24, Blue Media, PayPal.
Stałe poszerzanie wiedzy o zdrowym odżywianiu, naturalnym budowaniu odporności i świadomym stylu życia, w oparciu o artykuły i materiały z naszej bazy wiedzy.
Ścisła współpraca z innymi działami firmy (marketing, SEO/content, produkt).
Nasze oczekiwania:
Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z Klientem online – mile widziane w branży e-commerce.
Duże zainteresowanie obszarem Customer Experience i chęć dalszego rozwoju w tym kierunku.
Komunikatywność i otwartość - swoboda w nawiązywaniu kontaktu i prowadzeniu rozmów w przyjazny, empatyczny sposób.
Umiejętność aktywnego słuchania i doradzania zgodnie z indywidualnymi potrzebami Klienta.
Empatyczne podejście, troska o budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz chęć niesienia pomocy.
Elastyczność i pozytywne podejście do rozwiązywania sytuacji problematycznych.
Skrupulatność, odpowiedzialność i nastawienie na optymalizację działań.
Inicjatywa i gotowość do proponowania usprawnień w obszarze obsługi Klienta.
Otwartość na pracę w systemie zmianowym i weekendowym (elastyczny grafik).
Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy?
Pracę w stale rozwijającej się firmie - nieustannie poszerzamy portfolio naszych produktów.
Odpowiednie wdrożenie i przeszkolenie z zakresu naszych produktów, systemów i narzędzi.
Pracę 100% zdalną.
Możliwość wyboru formy zatrudnienia - umowa o pracę lub kontrakt B2B.
Duże pole samodzielności i otwartość do wprowadzania optymalizacji.
Dostęp do szkoleń czy kursów - dostęp do platformy Udemy, Youniversity.
Bezpłatne lekcje języka angielskiego.
Karta MultiSport 50% finansowaną.
Comiesięczną zdrową paczkę Olini.
Cykliczne konkursy LEGO - uwielbiamy!
Roczną integrację z całym teamem Olini.
Z kim będziesz pracować?
Ula - Customer Care Leader - od ponad 7 lat otacza troską naszych Klientów i swój zespół. Miłośniczka jogi, motocykli i azjatyckich klimatów.
Aga - Senior Customer Success Specialist - od ponad 6 lat opiekuje się naszymi Klientami. Najlepiej odpoczywa, gdy jest w ruchu – aktywność to jej żywioł.
Ola - Senior Customer Care Specialist - od niemal 3 lat dba o pozytywne doświadczenia naszych Klientów. Fanka tatuaży, muzyki The Beatles i kocia mama.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego teamu, czekamy na Twoje zgłoszenie!