Poszukujemy osoby, która dołączy do InsightOut Lab, czyli zespołu analitycznego agencji OneMulti i będzie wraz z nim realizować projekty z zakresu badań, researchu, analiz i storytellongu dla naszych klientów – wiodących firm i marek, komunikujących się głównie w obszarach:
- mobilności, motoryzacji i elektromobilności,
- nowych technologii i życia online,
- smart home i smart city,
- transportu i logistyki.
Poszukujemy osoby, która:
- lubi research internetowy, telefoniczny, spotkania z ludźmi, których celem jest poznanie nowych faktów, sposobu myślenia, wydobycie insightów
- potrafi analizować dane z badań ilościowych lub z publicznie dostępnych raportów, czasami wydobyć je spod ziemi, wyciągać wnioski, efektywnie i intrygująco łączyć dane z różnych źródeł
- zna techniki i metody badań marketingowych
- może pochwalić się minimum 3-letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia projektów analityczno-badawczych
- ma umiejętność analizy danych
- zna MS Excel i MS Power Point
- posługuje się językiem angielskim, zarówno na piśmie jak i w mowie
- nie tylko pisze teksty do raportów, ale też potrafi nimi zaciekawić czytelnika
- świetnie znajduje się w pracy zespołowej, czasami deleguje pracę, czasami realizuje projekt samodzielnie
- jest zainteresowana światem i różnymi branżami, jest otwarta na zdobywanie nowej wiedzy
- doświadczenie dziennikarskie będzie dodatkowym atutem
Jeśli wynikiem analizy poprzednich słów jest chęć czytania dalej, to oto kilka słów o tym jaki będzie zakres pracy:
- koordynacja i realizacja projektów badawczo-analitycznych dla klientów zorientowanych na budowanie wartości komunikacyjnej z szeroką widownią klienta
- koordynacja i realizacja skutecznego researchu (po polsku, angielsku i może w innych językach – tak, wiemy, w przeglądarce jest funkcja „tłumacz”)
- analiza danych, zbieranie wszystkiego, czegoś w kompletnie nową całość
- opracowywanie tematycznych raportów badawczych
- prezentacje wyników analiz
- odpowiadanie na potrzeby Klienta ciekawymi ofertami
- praca w zespole zorientowanym na komunikację marek i tworzenie wartościowych treści w ramach różnych branż
Mamy dla Ciebie:
- możliwość rozwijania nowego projektu badawczo-analitycznego
- pracę dla badacza i analityka w szerokim otoczeniu ekspertów komunikacji marketingowej
- projekty z różnych branż (w tym elektromobilność, technologie, smart home, smart life, itp.) z ciekawymi intelektualnymi wyzwaniami
- pracę, której efekty będą pojawiać się w mediach elektronicznych, tradycyjnych i social mediach – będzie o nich głośno (np.: projekt „VW napędza elektromobilność w Polsce” zdobył Złotą nagrodę w konkursie PRGN Awards oraz nominację do Złotego Spinacza / ZFPR)
- inspirujące, pełne wyzwań, często międzynarodowe środowisko naszych klientów
- możliwość czerpania inspiracji z sieci Public Relations Global Network
- wolną Wigilię
- latem piątek do 16.00
- prywatną opiekę zdrowotną Luxmed (najbliższa placówka 150 metrów od nas)
- pracę zdalną lub kombinację pracy zdalnej i stacjonarnej, gdy już wszystko wróci do „nowej normy”
- zero ścisku w windzie – jesteśmy na parterze, co oszczędza cenne minuty na dotarcie do domu
- parking rowerowy w garażu z kamerami (jeśli jeździsz sportowo – jest prysznic)