Analityk & Storyteller
Obsługa klienta

Analityk & Storyteller

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Poszukujemy osoby, która dołączy do InsightOut Lab, czyli zespołu analitycznego agencji OneMulti i będzie wraz z nim realizować projekty z zakresu badań, researchu, analiz i storytellongu dla naszych klientów – wiodących firm i marek, komunikujących się głównie w obszarach: 

  • mobilności, motoryzacji i elektromobilności,
  • nowych technologii i życia online, 
  • smart home i smart city, 
  • transportu i logistyki.

Poszukujemy osoby, która:

  • lubi research internetowy, telefoniczny, spotkania z ludźmi, których celem jest poznanie nowych faktów, sposobu myślenia, wydobycie insightów
  • potrafi analizować dane z badań ilościowych lub z publicznie dostępnych raportów, czasami wydobyć je spod ziemi, wyciągać wnioski, efektywnie i intrygująco łączyć dane z różnych źródeł
  • zna techniki i metody badań marketingowych
  • może pochwalić się minimum 3-letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia projektów analityczno-badawczych
  • ma umiejętność analizy danych 
  • zna MS Excel i MS Power Point
  • posługuje się językiem angielskim, zarówno na piśmie jak i w mowie
  • nie tylko pisze teksty do raportów, ale też potrafi nimi zaciekawić czytelnika
  • świetnie znajduje się w pracy zespołowej, czasami deleguje pracę, czasami realizuje projekt samodzielnie
  • jest zainteresowana światem i różnymi branżami, jest otwarta na zdobywanie nowej wiedzy
  • doświadczenie dziennikarskie będzie dodatkowym atutem
 
Jeśli wynikiem analizy poprzednich słów jest chęć czytania dalej, to oto kilka słów o tym jaki będzie zakres pracy:

  • koordynacja i realizacja projektów badawczo-analitycznych dla klientów zorientowanych na budowanie wartości komunikacyjnej z szeroką widownią klienta
  • koordynacja i realizacja skutecznego researchu (po polsku, angielsku i może w innych językach – tak, wiemy, w przeglądarce jest funkcja „tłumacz”) 
  • analiza danych, zbieranie wszystkiego, czegoś w kompletnie nową całość
  • opracowywanie tematycznych raportów badawczych
  • prezentacje wyników analiz
  • odpowiadanie na potrzeby Klienta ciekawymi ofertami
  • praca w zespole zorientowanym na komunikację marek i tworzenie wartościowych treści w ramach różnych branż
 
Mamy dla Ciebie:

  • możliwość rozwijania nowego projektu badawczo-analitycznego
  • pracę dla badacza i analityka w szerokim otoczeniu ekspertów komunikacji marketingowej
  • projekty z różnych branż (w tym elektromobilność, technologie, smart home, smart life, itp.) z ciekawymi intelektualnymi wyzwaniami
  • pracę, której efekty będą pojawiać się w mediach elektronicznych, tradycyjnych i social mediach – będzie o nich głośno (np.: projekt „VW napędza elektromobilność w Polsce” zdobył Złotą nagrodę w konkursie PRGN Awards oraz nominację do Złotego Spinacza / ZFPR)
  • inspirujące, pełne wyzwań, często międzynarodowe środowisko naszych klientów
  • możliwość czerpania inspiracji z sieci Public Relations Global Network
  • wolną Wigilię
  • latem piątek do 16.00
  • prywatną opiekę zdrowotną Luxmed (najbliższa placówka 150 metrów od nas)
  • pracę zdalną lub kombinację pracy zdalnej i stacjonarnej, gdy już wszystko wróci do „nowej normy”
  • zero ścisku w windzie – jesteśmy na parterze, co oszczędza cenne minuty na dotarcie do domu
  • parking rowerowy w garażu z kamerami (jeśli jeździsz sportowo – jest prysznic)