Jesteśmy OpenNexus!
Tworzymy aplikacje dla sektora publicznego. Mamy konkretną misję: budujemy zaangażowane społeczności i poprawiamy komfort życia dbając o gospodarność zamówień publicznych.
Jako liderzy polskiego rynku rozwijamy od ponad 15 lat nasz flagowy produkt - platformazakupowa.pl. Ale na tym nie poprzestajemy. Tworzymy nowe produkty, budujemy społeczność, edukujemy, wydajemy pierwsze w Polsce czasopismo branżowe i zapewniamy naszym Klientom solidne wsparcie doradcze. Obsługujemy ponad 3500 Klientów a z naszych usług korzysta miesięcznie niemal 200 tys. osób.
Zmierzamy w kierunku organizacji turkusowej, dlatego jeśli bierzesz odpowiedzialność za efekty swojej pracy i uwielbiasz się angażować to jesteśmy miejscem właśnie dla Ciebie.
Kogo szukamy?
Doświadczonego specjalisty ds. marketingu, który pełniłby rolę dystrybutora treści w jednym z zespołów produktowych. Na co dzień będziesz współpracować z ekspertem domenowym dostarczającym content i product ownerem, odpowiadającym za road mapę rozwoju produktu. Głównym celem Twojej pracy będzie maksymalizacja liczby i jakości spływających leadów, dzięki optymalizowaniu kanałów dotarcia naszych treści do grup docelowych.
Tego doświadczenia i umiejętności potrzebujemy od Ciebie:
Jakie czekają Cię wyzwania?
Na co możesz liczyć:
Proces rekrutacji:
Etap 1 - gra rekrutacyjna - w ramach pierwszego etapu zaprosimy Cię do prostej gry, na którą potrzebujesz do 30 minut. Do jej wypełnienia zostaniesz zaproszony jeszcze w ramach przesyłania formularza aplikacyjnego. Uprzedzamy, że zawiera ona tylko hipotetyczne sytuacje, które nie odwzorowują bezpośrednio tego jak wygląda praca w oN i w roli, do której aplikujesz. Udzielone przez Ciebie odpowiedzi pozwolą nam jednak poznać Twój styl pracy i zrozumieć, czym się kierujesz na co dzień. Wynik gry będzie dla nas uzupełnieniem do Twojego cv i odpowiedzi udzielonych w formularzu. Informację o uzyskanym wyniku uzyskasz chwilę po jej zakończeniu.
Ważne: skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, po analizie wyniku gry, cv oraz odpowiedzi udzielonych w formularzu.
Etap 2 - rozmowa zapoznawcza - do 60 minut online lub stacjonarnie - porozmawiamy o Twoim doświadczeniu zawodowym i stylu pracy. Odpowiemy na Twoje pytania dotyczące pracy u nas.
Etap 3 - rozmowa ze swoim przyszłym teamem - ok. 1,5h stacjonarnie - to druga i zarazem ostatnia rozmowa, na której poznasz członków zespołu produktowego, z którymi potencjalnie będziesz współpracować. Na tym etapie pojawi się wiele pytań na zasadzie case-study: “co byś zrobił/a w sytuacji x,y,z”
Etap 4 (opcjonalnie) - rozmowa z Twoimi wcześniejszymi współpracownikami - w trakcie drugiej rozmowy poprosimy Cię o przekazanie kontaktu do kilku osób z którymi pracowałeś/aś wcześniej (np. poprzednich członków Twojego zespołu, liderów, partnerów w projekcie) żeby móc ewentualnie skontaktować się z nimi i zapytać o to jak wspominają współpracę z Tobą.
Decyzja
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty