Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta ( e-commerce)

6 200 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta ( e-commerce)

Obsługa klienta

Zakopiańska 9, Kraków

OperCare Group sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna
6 200 - 7 500 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

wykształcenie wyższe
Microsoft Office
komunikatywność
skrupulatność
e-commerce
Marketplace

Mile widziane

Baselinker

Opis stanowiska

Jesteśmy OperCare, dynamicznie rozwijającą się spółką z sektora produktów Personal Care, w skład której wchodzą marki: Lovine Beauty, ShavyStar, DentalForce, NutriZein oraz Labesto. Kreujemy, wdrażamy i zarządzamy markami skierowanymi do świadomych Klientów, którzy cenią produkty nieprzeciętne i wysokiej jakości.


Aktualnie poszukujemy komunikatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta ( e-commerce)

Osoby energicznej i dobrze zorganizowanej, gotowej stanąć na pierwszej linii kontaktu z klientem. 🙂


➡️ Twoje zadania:

  • Obsługa klienta wielokanałowa – odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, chat oraz media społecznościowe, zapewnienie najwyższej jakości obsługi na każdym etapie procesu zakupowego.

  • Zarządzanie zamówieniami w BaseLinker – przetwarzanie zamówień, monitorowanie statusów dostaw, koordynacja procesów z magazynem zewnetrznym, rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień.

  • Zarządzanie reklamacjami i zwrotami – przyjmowanie i przetwarzanie reklamacji, koordynacja procesu zwrotów, dbanie o zadowolenie klientów i budowanie długotrwałych relacji.

  • Wsparcie sprzedażowe – doradztwo produktowe, pomoc w doborze produktów, upselling i cross-selling zgodnie z potrzebami klientów.

  • Monitorowanie i raportowanie – śledzenie wskaźników poziomu satysfakcji klientów, przygotowywanie raportów z działalności, identyfikacja obszarów do optymalizacji.

  • Kontrola jakości i spójności ofert na sklepie www. - Sprawdzanie pod kątem poprawności ofert na platfromach marketplace i zgłaszanie zmian, usprawnień do działu wdrożenia.


➡️ Kogo szukamy?

  • Osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta – minimum 1 rok. Preferowane w branży e-commerce / marketplace.

  • Umiejętności komunikacyjne – doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.

  • Znajomość systemu BaseLinker i platformy sprzedażowej Allegro

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym ( min. B1)

  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz efektywne zarządzanie czasem.


➡️ Mile widziane :

  • Doświadczenie z narzędziami e-commerce – znajomość marketplace'ów ( PIGU, eMag, EMPIK, Erli).

  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.

  • Umiejętności analityczne.


➡️ Co oferujemy:

  • Pracę w Krakowie w dogodnej lokalizacji – z łatwym dostępem do komunikacji miejskiej oraz darmowym parkingiem pod biurem.

  • Stabilne zatrudnienie – w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00.

  • Pełne wdrożenie na stanowisko – zapewniamy wsparcie i niezbędne szkolenia na start.

  • Brak dress code'u– stawiamy na komfort !

  • Pracę w uporządkowanym, ale niesformalizowanym środowisku – mamy sprawdzone standardy, ale unikamy zbędnej biurokracji i sztywnego korporacyjnego stylu.

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów - zawsze jesteśmy otwarci na Twoje sugestie i chętnie je wdrożymy jeśli pomogą nam wspólnie rosnąć.

  • Spotkania integracyjne

  • Atrakcyjne rabaty na nasze produkty.


Brzmi jak coś dla Ciebie?

Aplikuj i dołącz do naszego zespołu ! 💪


Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

Oferta dodana: 29.09.2025

Poznaj pracodawcę

OperCare Group sp. z o.o.

OPERCARE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ to wizjonerski startup działający na polskim rynku, specjalizujący się w produktach personal care, oferujących wysoką jakość i innowacyjne rozwiązania. Firma działa w modelu D2C, dostarczając produkty bezpośrednio od producenta, co gwarantuje autentyczność i atrakcyjne ceny. W portfolio firmy znajdują się znane marki takie jak NutriZein, LOVINE, DentalForce, Shavy Star oraz Labesto, które zdobyły uznanie klientów w Polsce i całej Europie. OperCare stawia na jakość, innowacyjność i doskonałą obsługę klienta, oferując szeroki zakres produktów od segmentu beauty po innowacje w AGD. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, a jej produkty są dostępne na największych polskich marketplace’ach.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta ( e-commerce)

6 200 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikuj na ofertę pracy

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta ( e-commerce)

Zakopiańska 9, Kraków

OperCare Group sp. z o.o.

6 200 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest OperCare Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Twarda 18 (dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca