OPTIM HUMAN Sp. z o.o
Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów. Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi.
Dla jednego z naszych największych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka w Dziale IT
do biura w Warszawie
Co będzie należało do Twoich zadań?
· Będziesz wspierać pracowników oraz naszych klientów w rozwiązywaniu codziennych problemów technicznych. Jakiego typu mogą to być problemy? Już odpowiadamy!
👉 Awaria sprzętu;
👉 Instalacja/aktualizacja programów;
👉 Zarządzanie bazami danych SQL (optima, symfonia, płatnik);
👉 Inne: nadawanie uprawnień, konfiguracja sprzętu, pomoc w obsłudze programów, odzyskiwanie danych;
· Opieka i monitorowanie urządzeń końcowych w firmie - będziesz odpowiedzialny/a za przygotowanie sprzętu dla nowych pracowników oraz serwisowanie urządzeń;
· Pomożesz nam w inwentaryzacji sprzętu komputerowego;
Od Kandydatów oczekujemy:
· Znajomości administracji MS Windows 10/11;
· Znajomości pakietu Office365;
· Podstawowej wiedzy z zakresu sieci komputerowych oraz TCP/IP;
· Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z klientem zarówno w mowie i piśmie, min.B1;
· Umiejętności analizowania problemów;
· Umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych;
· Szukamy osób z pozytywnym nastawieniem i chętnych do działania;
Plusem będzie, jeśli potrafisz wykorzystywać jedną lub kilka z poniższych technologii:
· PowerShell;
· Microsoft Server 2012 r2/2016, w tym AD;
· MSSQL Server;
Co oferujemy:
Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
Rozwój kompetencji zawodowych;
Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę;
Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
Rekomendowane oferty