Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy z funkcją obsługi kadrowo-płacowej

Finanse

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy z funkcją obsługi kadrowo-płacowej

Finanse

-, Białobrzegi +1 Lokalizacja

Optim Human Sp. z o.o

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

finanse
księgowość
rachunkowość
ekonomia
prawo podatkowe
finansowanie NGO

Opis stanowiska

Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.


Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Dla klienta – Fundacji Klementyna, która od ponad 20 lat wspiera seniorów – poszukujemy osoby do działu Księgowości.


Fundacja wspiera starsze osoby tworząc relacje międzypokoleniowe i przestrzeń bliskości. Łączy zaangażowanie wolontariuszy z pomocą materialną – poprzez lokalne inicjatywy oraz dzienny dom pobytu „Przystanek Klementyny”. W 2025 roku jako jedyna organizacja z Polski została laureatem prestiżowego konkursu Global Challenges Local Solutions.


Poszukujemy: Samodzielnej Księgowej/ Samodzielnego Księgowego z funkcją obsługi kadrowo-płacowej


Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości, przygotowywanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych.

  • Przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT), kontrola rozliczeń z ZUS i innymi instytucjami.

  • Tworzenie budżetów, monitorowanie kosztów, analiza finansowa i raportowanie do zarządu

  • Zarządzanie przepływami pieniężnymi, kontrola należności i zobowiązań.

  • We współpracy z koordynatorem programu rozliczanie funduszy zewnętrznych, grantów i dotacji zgodnie z wymogami darczyńców.

  • Kontakty z audytorami, bankami, urzędami skarbowymi, organami kontrolnymi.

  • Samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników fundacji (około 20 osób).


Wymagania:

  • Powyżej 5 lat doświadczenia na powyższym stanowisku

  • Wykształcenie wyższe, magisterskie z zakresu ekonomii (finanse, rachunkowość, ekonomia)

  • Znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego

  • Znajomość zasad finansowania NGO

  • Doświadczenie w rozliczaniu dotacji i środków publicznych

  • Znajomość systemów księgowych i narzędzi do raportowania

  • Doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń i prowadzeniu spraw kadrowych.

  • Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatków związanych z wynagrodzeniami.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w organizacjach non-profit lub przy rozliczaniu projektów unijnych będzie atutem


Pracując z naszym klientem zyskujesz:

  • Stabilne zatrudnienie w fundacji z ponad 20 letnią tradycją

  • Realny wpływ na kierunek rozwoju działu oraz dalszy rozwój swój i Fundacji

  • Pracę w zgranym, zaangażowanym zespole

  • Pracę w kulturze wartości fundacji opartych na wzajemnym szacunku, solidarności oraz otwartości

  • Narzędzia do budowania sprawczości i wiary w siebie – zarówno Twojej, jak i podopiecznych!

Wymagane umiejętności

finanse
księgowość
rachunkowość
ekonomia
prawo podatkowe
finansowanie NGO

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 23.10.2025

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy z funkcją obsługi kadrowo-płacowej

Podsumowanie oferty

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy z funkcją obsługi kadrowo-płacowej

-, Białobrzegi

Optim Human Sp. z o.o

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. rtm. Witolda Pileckiego 67(dalej jako "adm... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca