-, Warszawa +1 Lokalizacja
Optim Human Sp. z o.o
Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.
Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Dla klienta – Fundacji Klementyna, która od ponad 20 lat wspiera seniorów – poszukujemy osoby do zespołu Komunikacji i Fundrisingu.
Fundacja wspiera starsze osoby tworząc relacje międzypokoleniowe i przestrzeń bliskości. Łączy zaangażowanie wolontariuszy z pomocą materialną – poprzez lokalne inicjatywy oraz dzienny dom pobytu „Przystanek Klementyny”. W 2025 roku jako jedyna organizacja z Polski została laureatem prestiżowego konkursu Global Challenges Local Solutions.
Poszukujemy: Specjalisty/ki ds. Fundraisingu
Zakres obowiązków:
Identyfikowanie źródeł finansowania (granty, dotacje, darczyńcy indywidualni i instytucjonalni)
Nawiązywanie i budowanie relacji z darczyńcami, sponsorami, partnerami
Tworzenie i wdrażanie kampanii fundraisingowych (online i offline)
Przygotowanie materiałów promujących zbiórki: mailingów, postów, podstron projektów
Pisanie wniosków o granty oraz raportów dla darczyńców
Obsługa CRM i platform zbiórkowych
Monitorowanie efektywności kampanii fundraisingowych
Współpraca z zespołami komunikacji i projektowymi
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: PR, marketing, zarządzanie, ekonomia, dziennikarstwo, komunikacja)
Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne – praktyczne doświadczenie w interpretowaniu danych kampanii i wyciąganiu wniosków
Doświadczenie w fundraisingu, sprzedaży, PR lub zarządzaniu relacjami – min. 3 lata
Umiejętność tworzenia angażujących treści fundraisingowych i promocyjnych
Znajomość pakietu MS Office i narzędzi do zarządzania projektami
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
Umiejętność pracy z narzędziami analitycznymi (Google Analytics, Power BI)
Mile widziane:
Doświadczenie w NGO, sektorze CSR lub instytucjach kultury
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w fundacji z ponad 20 letnią tradycją
Praca w formie Hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu)
Realny wpływ na kierunek rozwoju działu oraz dalszy rozwój swój i Fundacji
Pracę w zgranym, zaangażowanym zespole
Możliwość rozwoju kompetencji w zakresie komunikacji i PR
Pracę w kulturze wartości fundacji opartych na wzajemnym szacunku, solidarności oraz otwartości
Narzędzia do budowania sprawczości i wiary w siebie – zarówno Twojej, jak i podopiecznych!