Specjalista/ka ds. Fundraisingu

Marketing

-, Warszawa +1 Lokalizacja

Optim Human Sp. z o.o

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.

Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Dla klienta – Fundacji Klementyna, która od ponad 20 lat wspiera seniorów – poszukujemy osoby do zespołu Komunikacji i Fundrisingu.

Fundacja wspiera starsze osoby tworząc relacje międzypokoleniowe i przestrzeń bliskości. Łączy zaangażowanie wolontariuszy z pomocą materialną – poprzez lokalne inicjatywy oraz dzienny dom pobytu „Przystanek Klementyny”. W 2025 roku jako jedyna organizacja z Polski została laureatem prestiżowego konkursu Global Challenges Local Solutions.


Poszukujemy: Specjalisty/ki ds. Fundraisingu


Zakres obowiązków:

  • Identyfikowanie źródeł finansowania (granty, dotacje, darczyńcy indywidualni i instytucjonalni)

  • Nawiązywanie i budowanie relacji z darczyńcami, sponsorami, partnerami

  • Tworzenie i wdrażanie kampanii fundraisingowych (online i offline)

  • Przygotowanie materiałów promujących zbiórki: mailingów, postów, podstron projektów

  • Pisanie wniosków o granty oraz raportów dla darczyńców

  • Obsługa CRM i platform zbiórkowych

  • Monitorowanie efektywności kampanii fundraisingowych

  • Współpraca z zespołami komunikacji i projektowymi


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: PR, marketing, zarządzanie, ekonomia, dziennikarstwo, komunikacja)

  • Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne – praktyczne doświadczenie w interpretowaniu danych kampanii i wyciąganiu wniosków

  • Doświadczenie w fundraisingu, sprzedaży, PR lub zarządzaniu relacjami – min. 3 lata

  • Umiejętność tworzenia angażujących treści fundraisingowych i promocyjnych

  • Znajomość pakietu MS Office i narzędzi do zarządzania projektami

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)

  • Umiejętność pracy z narzędziami analitycznymi (Google Analytics, Power BI)



Mile widziane:

  • Doświadczenie w NGO, sektorze CSR lub instytucjach kultury


Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w fundacji z ponad 20 letnią tradycją

  • Praca w formie Hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu)

  • Realny wpływ na kierunek rozwoju działu oraz dalszy rozwój swój i Fundacji

  • Pracę w zgranym, zaangażowanym zespole

  • Możliwość rozwoju kompetencji w zakresie komunikacji i PR

  • Pracę w kulturze wartości fundacji opartych na wzajemnym szacunku, solidarności oraz otwartości

  • Narzędzia do budowania sprawczości i wiary w siebie – zarówno Twojej, jak i podopiecznych!


Wymagane umiejętności

Zarządzanie relacjami
PR/public relations
fundraising
Microsoft Office
zarządzanie projektami
Microsoft Power BI
Google Analytics
Oferta dodana: 01.08.2025
Lokalizacja biura