Junior Programmatic Specialist
Centrum, Warszawa
Optineo
Dla naszego klienta, którym jest sieciowa, międzynarodowa agencja mediowa o dobrej pozycji na rynku i pro-rodzinnej kulturze pracy szukamy osoby na stanowisko:
Junior Programmatic Specialist
Zakres obowiązków:
Udział w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii programmatic na platformach DSP
Przygotowywanie media planów, rekomendacji
Współpraca z zespołem planningowym oraz działem traffic
Współpraca z dostawcami technologii
Kryteria
Minimum 1 rok doświadczenia w kampaniach programatycznych (mile widziane także na YouTube)
Znajomość platform DSP (preferowane: DV360 DSP) oraz Excel i PowerPoint
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+ (bardzo dobra)
Wysoka komunikatywność, otwartość na naukę, odpowiedzialność
Dobra organizacja pracy
Klient oferuje:
Bardzo dobrą atmosferę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach pracy
Możliwość pracy przy ciekawych kampaniach na rynkach międzynarodowych
Stale zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Hybrydowy tryb pracy (50-50%)
Realny wpływ na kształtowanie kampanii i strategii digitalowej
Praca w środowisku anglojęzycznym, w międzynarodowym zespole
Zaawansowane narzędzia pracy, dostęp do wiedzy branżowej
Benefity pozapłacowe jak: opieka medyczna, dofinansowanie do nauki języków, ubezpieczenie na życie, karta sportowa
Liczne szkolenia i wewnętrzne ścieżki rozwoju i awansu
Nasi kandydaci zyskują trafne oferty rozwoju u atrakcyjnych pracodawców. Nasi pracownicy zyskują unikalną wiedzę na temat HR, sprzedaży i marketingu. A wszystko to dzięki specjalizacji. Od 2004 roku pomagamy zwiększać sprzedaż. Budujemy i optymalizujemy kanały sprzedaży oraz rekrutujemy ludzi, którzy przynoszą pieniądze. Podkręcamy obroty - nie tylko naszym klientom ;-)