Programmatic Specialist
Centrum, Warszawa
Optineo
Dla naszego klienta, którym jest sieciowa, międzynarodowa agencja mediowa o dobrej pozycji na rynku i pro-rodzinnej kulturze pracy szukamy osoby na stanowisko:
Programmatic Specialist
Zakres obowiązków:
Samodzielne tworzenie i optymalizacja kampanii programmatic na platformach DSP dla klientów prowadzących kampanie międzynarodowe
Przygotowywanie media planów, rekomendacji i prezentacji strategicznych
Optymalizacja kampanii
Współpraca z zespołem planningowym oraz działem ad ops
Współpraca z dostawcami technologii
Kryteria
Doświadczenie w kampaniach programatycznych (mile widziane także na YouTube)
Znajomość platform DSP (preferowane: DV360 DSP) oraz Excel i PowerPoint
Pożądana znajomość pełnego ekosystemu Google Marketing Platform (mile widziana)
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+ (bardzo dobra)
Wysoka komunikatywność, otwartość na naukę, odpowiedzialność
Dobra organizacja pracy
Dodatkowe korzyści:
Hybrydowy system pracy (50-50%)
Nowoczesne narzędzia
Wysokie standardy pracy
Atrakcyjny i motywujący system wynagrodzeń
Dofinansowanie nauki języków obcych
Opieka medyczna
Karta Multisport
Bogata oferta szkoleń mediowych
Nasi kandydaci zyskują trafne oferty rozwoju u atrakcyjnych pracodawców. Nasi pracownicy zyskują unikalną wiedzę na temat HR, sprzedaży i marketingu. A wszystko to dzięki specjalizacji. Od 2004 roku pomagamy zwiększać sprzedaż. Budujemy i optymalizujemy kanały sprzedaży oraz rekrutujemy ludzi, którzy przynoszą pieniądze. Podkręcamy obroty - nie tylko naszym klientom ;-)