Oferty
Office Manager
Nowa
Praca biurowa

Office Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
ORION MEDIA GROUP Sp. z o.o. Sp.K.

ORION MEDIA GROUP Sp. z o.o. Sp.K.

W Orion Media Group stawiamy na kompleksową obsługę klientów, którzy chcą wypromować swój biznes w internecie. Zajmujemy się SEO, link buildingiem, tworzeniem treści w wielu językach, publikacjami oraz produkcją podcastów i wideo. Naszym priorytetem są partnerskie relacje zarówno z klientami, jak i pracownikami. Chcesz dołączyć? Sprawdź nasze oferty pracy!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

administracja

Saldeo

Asana

Bitrix

Microsoft Office

Mile widziane

finanse

zarządzanie

Opis stanowiska

Jesteśmy domem mediowym, agencją marketingową, który oferuje kompleksowe usługi w obszarze mediów oraz digital marketingu. Specjalizujemy się w kreowaniu nowoczesnych kampanii reklamowych, które obejmują zarówno media społecznościowe, jak i SEO, SEM oraz content marketing. Szukamy Office Manager, który wesprze nasz Dział Administracji.


Obowiązki:

  • koordynowanie pracy biura;
  • planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;
  • czuwanie nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe;
  • koordynacja korespondencji i bieżąca dystrybucja poczty;
  • rezerwacja biletów i hoteli w przypadku delegacji;
  • prowadzenie administracji personalnej oraz prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych i innych absencji pracowników,
  • monitoring ważności badań lekarskich, szkoleń BHP i innych dokumentów;
  • współpraca z księgową i kadrową;
  • obsługa benefitów pracowniczych;
  • administracyjne wsparcie dla pracowników i innych działów;
  • wystawianie faktur sprzedaży krajowych i zagranicznych, wprowadzanie ich do systemu;
  • monitoring należności i ewentualne wprowadzenie procesu windykacji;
  • tworzenie zestawień dla celów analizy kosztowej i bieżącej płynności;
  • inne prace zlecone przez Zarząd.


Nasze wymagania:


  • znajomość Saldeo, Asany, Bitrix;
  • chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy;
  • chęć podejmowania nowych wyzwań;
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;
  • mile widziana podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania;
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
  • dobra znajomość pakietu Office.
  • Mile widziana: znajomość języków obcych.


Oferujemy:


  • praca stacjonarna w biurze na warszawskiej Saskiej Kępie;
  • praca w przyjaznej i swobodnej atmosferze;
  • prywatna opieka medyczna Enel-Med;
  • możliwość dofinansowania karty sportowej MultiSport i ubezpieczenia grupowego.


Sprawdź podobne oferty pracy

Remote Executive Assistant

Nowa
4 800 - 8 400 pln
Reef Technologies
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Spreadsheets
język angielski
Nowa

Office Coordinator

Nowa
6 500 - 7 000 pln
Evolution
Warszawa
Microsoft Office Excel
Komunikatywość
język polski
Nowa

Junior Administrative Coordinator

Nowa
Assembly Digital Commerce
Warszawa
Polish
English
Nowa

Starszy specjalista ds. regulacyjnych

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Gdańsk
język angielski
Nowa

Asystent/asystentka ds administracyjnych

Nowa
Crowder SA
Warszawa
elastyczność
dobra organizacja pracy
Microsoft Office
Nowa