Oferty
Asystent / Asystentka ds. obsługi pacjenta
Sprzedaż

Asystent / Asystentka ds. obsługi pacjenta

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa pacjenta

sprzedaż

obsługa klienta

callcenter

administracja

Microsoft Office

Mile widziane

obsługa kasy fiskalnej

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • bezpośrednia, telefoniczna i elektroniczna obsługa pacjentów,
  • udzielanie rzetelnych informacji w zakresie oferowanych usług medycznych oraz ich aktywna sprzedaż, 
  • rejestrowanie pacjentów na wizyty,
  • przyjmowanie formularzy rejestracyjnych i weryfikowanie zgodności danych, 
  • prowadzenie grafików,
  • obsługa dokumentacji medycznej,
  • przyjmowanie i rozliczanie płatności oraz prowadzenie raportów kasowych,
  • przygotowywanie raportów dobowych z kasy oraz terminala płatniczego,
  • przygotowywanie okresowych zestawień, sprawozdań i raportów,
  • współpraca z zespołem fizjoterapeutów i lekarzy – wsparcie zespołu medycznego w czynnościach związanych z profesjonalną i terminową obsługą pacjentów,
  • dbanie o zaopatrzenie gabinetów w artykuły biurowe,
  • prowadzenie pozostałych spraw administracyjno – biurowych,
  • stosowanie w pracy przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
  • utrzymywanie w czystości i higienie swojego stanowiska pracy,
  • dbałość o estetykę otoczenia, wizerunek placówki i wysoki standard obsługi pacjentów.


Nasze wymagania

  • preferowane doświadczenie w obsłudze klienta (minimum 2 lata, niekoniecznie w placówce medycznej,
  • wysoka efektywność sprzedażowa,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (nie wszystkie),
  • umiejętność obsługi komputera i narzędzi pakietu office (m.in. word, exel, power point),
  • komunikatywność i swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych i poprzez narzędzia komunikacji (e-mail, messenger),
  • silna orientacja na realizację celu,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i profesjonalizm,
  • rzetelność, zaangażowanie i pozytywne nastawienie,
  • umiejętność pracy z ludźmi oraz współpracy w zespole,
  • punktualność oraz odpowiedzialność za realizowane zadania,
  • otwartość na dodatkowe zlecenia wykraczające poza standardowe obowiązki.


To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się placówce medycznej o stabilnej pozycji na rynku i rozpoznawalnej marce,
  • umowę o pracę na cały etat,
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz premie,
  • pełnopłatny urlop,
  • elastyczne godziny pracy,
  • zniżkę pracowniczą na wizyty medyczne świadczone w placówce,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • szkolenia,
  • współpracę z profesjonalnym zespołem w dobrej atmosferze,
  • wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a.


Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
1 207 - 1 569 usd
DONE Deliveries
Oświęcim
negocjacje
język angielski
budowanie relacji
Nowa

Sales Development Representative (SDR)

Nowa
Connectmedica Sp.z o.o.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
dobra dykcja
branża medyczna
Nowa

Przedstawiciel medyczny

Nowa
1 690 - 2 172 usd
HOLO Vectors
Fałkowo
język angielski
znajomość branży med-tech
prawo jazdy kat. B
Nowa

Category Manager

Nowa
DOZ S.A.
Warszawa
umiejętności negocjacyjne
Zakupy
Handel
Nowa

Key Account Manager

Nowa
2 052 - 2 414 usd
GRH Group
Rzeszów
branża opakowań
sprzedaż
prawo jazdy kat.B
Nowa