Poszukujemy do艣wiadczonego i dynamicznego International Sales Directora, kt贸ry b臋dzie odpowiada膰 za rozw贸j sprzeda偶y na rynkach zagranicznych, budowanie relacji z kluczowymi klientami oraz realizacj臋 strategii ekspansji marki we wszystkich kana艂ach sprzeda偶y, w tym z kluczowymi sieciami handlowymi w EU. 馃實馃捈
Tw贸j zakres obowi膮zk贸w
Aktywne pozyskiwanie klient贸w i rozwijanie wsp贸艂pracy z partnerami handlowymi na rynkach zagranicznych.
Zarz膮dzanie relacjami ze strategicznymi sieciami handlowymi na poziomie mi臋dzynarodowym.
Wsp贸艂tworzenie i wdra偶anie strategii wej艣cia na nowe rynki oraz strategii sprzeda偶owej. 馃搱
Realizacja cel贸w sprzeda偶owych i wspieranie d艂ugofalowego rozwoju marki na rynkach globalnych.
Zarz膮dzanie procesem sprzeda偶y: od akwizycji klient贸w, przez negocjacje handlowe, po finalizacj臋 kontrakt贸w. 馃
Monitorowanie sytuacji rynkowej: analiza konkurencji, cen detalicznych, trend贸w konsumenckich i nowo艣ci produktowych.
Analiza efektywno艣ci sprzeda偶y (P&L, value chain, RTM) i rekomendowanie dzia艂a艅 optymalizacyjnych.
艢cis艂a wsp贸艂praca z Country Managerami oraz zespo艂ami Export i Key Account Manager贸w.
Reprezentowanie firmy na mi臋dzynarodowych targach, konferencjach i wydarzeniach bran偶owych. 馃寪馃幆
Prowadzenie negocjacji z centralami sieci handlowych.
Kompleksowe zarz膮dzanie struktur膮 sprzeda偶y, dystrybucji i portfolio produktowego na rynkach zagranicznych.
Nasze wymagania
Minimum 5-letnie do艣wiadczenie w sprzeda偶y w bran偶y FMCG w kanale nowoczesnym (modern trade).
Udokumentowane do艣wiadczenie we wsp贸艂pracy z mi臋dzynarodowymi sieciami handlowymi (IKA).
Do艣wiadczenie w budowaniu i wdra偶aniu strategii wej艣cia na nowe rynki (go-to-market strategy).
Praktyka w pracy z dystrybutorami oraz zarz膮dzaniu rozproszonymi zespo艂ami sprzeda偶owymi.
Do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku w strukturach mi臋dzynarodowych.
Umiej臋tno艣膰 budowania efektywnej sieci dystrybucji oraz utrzymywania trwa艂ych relacji z partnerami na rynkach zagranicznych. 馃實
Bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie (znajomo艣膰 innych j臋zyk贸w b臋dzie dodatkowym atutem).
Gotowo艣膰 do cz臋stych podr贸偶y s艂u偶bowych (ok. 50% czasu pracy). 鉁堬笍
Rozwini臋te umiej臋tno艣ci interpersonalne i sprzeda偶owe: komunikatywno艣膰, negocjacje, nastawienie na wynik, odpowiedzialno艣膰, terminowo艣膰, wysoka kultura osobista.
Prawo jazdy kat. B. 馃殫
Rekomendowane oferty