Junior Customer Service Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Junior Customer Service Specialist

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office

komunikatywność

Organizacja pracy własnej

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

#OTCFteam to ludzie pełni pasji i zaangażowania. Przed nami wiele wyzwań i ciekawych projektów. Jakie wyzwania dla Ciebie przygotowaliśmy?


  • Obsługa klientów sklepu internetowego (mailowa, telefoniczna, czat) w języku polskim i angielskim.

  • Kontakt z klientami w zakresie statusu zamówień, dostępności produktów, doradztwa produktowego oraz procesów zwrotów i reklamacji.

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wysoką jakość obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy.

  • Współpraca z działem logistyki i magazynem w zakresie realizacji zamówień, wysyłek, zwrotów i reklamacji.

  • Prace administracyjno-biurowe związane z bieżącą obsługą zamówień oraz dokumentacją sprzedażową.

  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych (np. CRM, ERP, panel sklepu).

  • Monitorowanie opinii klientów oraz przekazywanie sugestii i informacji zwrotnej do odpowiednich działów (np. marketingu lub produktu).

  • Wsparcie w działaniach sprzedażowych – np. upselling, cross-selling, informowanie o promocjach.

  • Udział w usprawnianiu procesów obsługi klienta i dzielenie się pomysłami na poprawę jakości usług.

Brzmi interesująco?

 Junior Customer Service Specialist​ w naszej drużynie to zawodnik, którego cechuje:

  • Biegła obsługa komputera oraz bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

  • Wysoka komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem – zarówno pisemnie, jak i telefonicznie.

  • Umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą i współpracy z innymi działami. Wysoka kultura osobista oraz pozytywne nastawienie do klienta.

  • Doskonała organizacja pracy własnej, samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów.

  • Entuzjazm, zaangażowanie i chęć uczenia się – nastawienie na rozwój.

  • Odporność na stres, elastyczność i umiejętność działania w dynamicznym środowisku.

  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i zgłaszania usprawnień.

  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane, niekonieczne).

  • Umiejętności sprzedażowe będą dużym atutem (np. dosprzedaż, budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych).

  • Zainteresowanie branżą sportową i modą – mile widziane!


Oferujemy:

  • Dofinansowanie do zajęć sportowych,

  • Prywatna opieka medyczna,

  • Dostęp do platformy wellbeingowej Mindgram,

  • Dostęp do platformy rozwojowej HCMDeck,

  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń,

  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,

  • Imprezy integracyjne,

  • Siłownia blisko biura,

  • Zniżki na produkty 4F, Outhorn, Under Armour, Sports Style Story,

  • Biznes Liga.


Jeśli na powyższe pytania odpowiedź jest twierdząca to wygląda na to, że jesteś brakującym zawodnikiem naszej drużyny!

Nie czekaj! #JOINOTCFTeam!