Office Manager

9 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Praca biurowa

Office Manager

Praca biurowa
Łucka 15, Warszawa

P&P Solutions Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
9 000 - 12 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Opis stanowiska

Szukasz nowych wyzwań zawodowych i chcesz rozwijać się w branży IT? Posiadasz analityczny umysł, lubisz porządek w zadaniach i cenisz dobrze zorganizowaną pracę? Jeśli odpowiedź brzmi TAK – dołącz do nas!       

Wspieramy transformację cyfrową, wdrażając usługi chmurowe oraz świadcząc usługi outsourcingowe i rekrutacyjne dla klientów na całym świecie. Pracujemy z szybko rozwijającymi się start-up’ami, największymi software house’ami w Polsce, dużymi firmami produktowymi oraz globalnymi korporacjami. Jesteśmy obecni niemal we wszystkich sektorach, ale przede wszystkim w IT, telekomunikacji, fintech, bankowości i ubezpieczeniach, transporcie i logistyce, administracji oraz usługach publicznych.

Nasi partnerzy to firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne, co daje ogromne możliwości na zdobycie doświadczenia. Cały zespół Administracji współpracuje ściśle z Zarządem spółki, jest zaangażowany w rozwijanie usług, opracowywanie i monitorowanie procesów, ale bierze również udział w planowaniu i współtworzeniu strategii organizacji. W P&P Solutions działamy jako jeden zespół, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów.

Jako Office Manager będziesz odpowiadać za sprawne funkcjonowanie biura oraz kluczowe procesy administracyjne w firmie. Twoje zadania obejmą samodzielne koordynowanie obiegu dokumentów, nadzór nad organizacją pracy biura, wsparcie zespołów w bieżących potrzebach operacyjnych oraz dbanie o terminową i poprawną realizację procesów finansowo-kadrowych i zakupowych.

Na tym stanowisku będziesz również współpracować z zarządem przy wdrażaniu nowych procedur, usprawnianiu organizacji pracy oraz rozwoju rozwiązań operacyjnych. W miarę zdobywanego doświadczenia możesz przejąć odpowiedzialność za szkolenie i wdrażanie Junior Office Managerów, a docelowo także za koordynowanie całego działu Administracji.

Jeśli cenisz dobrą organizację, potrafisz działać samodzielnie, a jednocześnie skutecznie wspierać innych oraz chcesz rozwijać się w kierunku roli liderskiej w obszarze administracjizapraszamy do aplikowania.

 

Obowiązki:

·     Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta, kurierzy, maile).

·        Nadzór nad obiegiem dokumentów i ich poprawnością.

·        Archiwizacja i porządkowanie dokumentacji (papierowej i elektronicznej).

·        Monitorowanie i nadzór nad procesem zakupów wewnętrznych.

·        Codzienne bieżące zadania operacyjne oraz wsparcie innych działów.

·        Ewidencjonowanie oraz weryfikacja faktur kosztowych i sprzedażowych.

·        Wsparcie w cyklicznych rozliczeniach kontrahentów i współpracowników (czas pracy, poprawność dokumentacji, zestawienia).

·        Przygotowywanie zestawień i raportów.

·        Pomoc w organizacji spotkań, delegacji, wydarzeń i eventów firmowych.

·        Weryfikacja dokumentacji kadrowo-księgowej.


Wymagania:

  • Posiadasz 2-3 lata doświadczenia w pracy biurowej na podobnym stanowisku.

  • Masz analityczny umysł, potrafisz wyciągać wnioski z danych i naturalnie dbasz o porządek w procesach oraz informacji.

  • Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę, czujesz się swobodnie w pracy z liczbami).

  • Jesteś samodzielna/-y i zaangażowana/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem oraz organizacją pracy.

  • Jesteś odpowiedzialna/-y, skrupulatna/-y, rzetelna/-y, terminowa/-y, dokładna/-y – innymi słowy można na Tobie polegać.

  • Potrafisz komunikować się w sposób swobodny, jasno i przekonywująco.

  • Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie.

  • Szybko się uczysz.

  • Chcesz rozwijać siebie i otoczenie, w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.

Mile widziane:

  • Zainteresowanie branżą IT i chęć rozwoju w tym kierunku.

 

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznym i wspierającym zespole.

  • Stabilne zatrudnienie i przejrzyste warunki współpracy.

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i realną możliwość rozwoju w firmie.

  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie.

  • Wyjścia integracyjne.

  • Pakiet benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna Medicover) o łącznej wartości ponad 600 PLN.

  • Dobrze wyposażona i zaopatrzona kuchnia w naszym warszawskim biurze 😊

 

Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

  • Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy telefonicznej/online i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.

 

Czekamy na Twoją aplikację!

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

administracja

Znajomość języków

Angielski: B1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 14.11.2025

Office Manager

9 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Office Manager

Łucka 15, Warszawa
P&P Solutions Sp. z o.o.
9 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest P&P Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Łucka 15(dalej jako "administrator"). Masz p... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.