Office Manager
Szukasz nowych wyzwań zawodowych i chcesz rozwijać się w branży IT? Posiadasz analityczny umysł, lubisz porządek w zadaniach i cenisz dobrze zorganizowaną pracę? Jeśli odpowiedź brzmi TAK – dołącz do nas!
Wspieramy transformację cyfrową, wdrażając usługi chmurowe oraz świadcząc usługi outsourcingowe i rekrutacyjne dla klientów na całym świecie. Pracujemy z szybko rozwijającymi się start-up’ami, największymi software house’ami w Polsce, dużymi firmami produktowymi oraz globalnymi korporacjami. Jesteśmy obecni niemal we wszystkich sektorach, ale przede wszystkim w IT, telekomunikacji, fintech, bankowości i ubezpieczeniach, transporcie i logistyce, administracji oraz usługach publicznych.
Nasi partnerzy to firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne, co daje ogromne możliwości na zdobycie doświadczenia. Cały zespół Administracji współpracuje ściśle z Zarządem spółki, jest zaangażowany w rozwijanie usług, opracowywanie i monitorowanie procesów, ale bierze również udział w planowaniu i współtworzeniu strategii organizacji. W P&P Solutions działamy jako jeden zespół, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów.
Jako Office Manager będziesz odpowiadać za sprawne funkcjonowanie biura oraz kluczowe procesy administracyjne w firmie. Twoje zadania obejmą samodzielne koordynowanie obiegu dokumentów, nadzór nad organizacją pracy biura, wsparcie zespołów w bieżących potrzebach operacyjnych oraz dbanie o terminową i poprawną realizację procesów finansowo-kadrowych i zakupowych.
Na tym stanowisku będziesz również współpracować z zarządem przy wdrażaniu nowych procedur, usprawnianiu organizacji pracy oraz rozwoju rozwiązań operacyjnych. W miarę zdobywanego doświadczenia możesz przejąć odpowiedzialność za szkolenie i wdrażanie Junior Office Managerów, a docelowo także za koordynowanie całego działu Administracji.
Jeśli cenisz dobrą organizację, potrafisz działać samodzielnie, a jednocześnie skutecznie wspierać innych oraz chcesz rozwijać się w kierunku roli liderskiej w obszarze administracji – zapraszamy do aplikowania.
Obowiązki:
· Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta, kurierzy, maile).
· Nadzór nad obiegiem dokumentów i ich poprawnością.
· Archiwizacja i porządkowanie dokumentacji (papierowej i elektronicznej).
· Monitorowanie i nadzór nad procesem zakupów wewnętrznych.
· Codzienne bieżące zadania operacyjne oraz wsparcie innych działów.
· Ewidencjonowanie oraz weryfikacja faktur kosztowych i sprzedażowych.
· Wsparcie w cyklicznych rozliczeniach kontrahentów i współpracowników (czas pracy, poprawność dokumentacji, zestawienia).
· Przygotowywanie zestawień i raportów.
· Pomoc w organizacji spotkań, delegacji, wydarzeń i eventów firmowych.
· Weryfikacja dokumentacji kadrowo-księgowej.
Wymagania:
Posiadasz 2-3 lata doświadczenia w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
Masz analityczny umysł, potrafisz wyciągać wnioski z danych i naturalnie dbasz o porządek w procesach oraz informacji.
Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę, czujesz się swobodnie w pracy z liczbami).
Jesteś samodzielna/-y i zaangażowana/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem oraz organizacją pracy.
Jesteś odpowiedzialna/-y, skrupulatna/-y, rzetelna/-y, terminowa/-y, dokładna/-y – innymi słowy można na Tobie polegać.
Potrafisz komunikować się w sposób swobodny, jasno i przekonywująco.
Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie.
Szybko się uczysz.
Chcesz rozwijać siebie i otoczenie, w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.
Mile widziane:
Zainteresowanie branżą IT i chęć rozwoju w tym kierunku.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznym i wspierającym zespole.
Stabilne zatrudnienie i przejrzyste warunki współpracy.
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i realną możliwość rozwoju w firmie.
Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie.
Wyjścia integracyjne.
Pakiet benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna Medicover) o łącznej wartości ponad 600 PLN.
Dobrze wyposażona i zaopatrzona kuchnia w naszym warszawskim biurze 😊
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy telefonicznej/online i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.
Czekamy na Twoją aplikację!
Office Manager
Office Manager