Administrator Kontraktu
Nowa
Praca biurowa

Administrator Kontraktu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

dokumentacja techniczna

elektrotechnika

branża budowlana

korespondecja wewnętrzna i zewnętrzna

raporty

kontakt z urzędami

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
offer-banner

P&Q – Zasilamy przyszłość. Z pasją i jakością.

W szybko zmieniającym się świecie chcemy być kołem napędowym zielonej transformacji – zarówno w energetyce, jak i w podejściu do pracy.Od lat działamy jako lider i partner biznesowy, łącząc ekspercką wiedzę techniczną z odpowiedzialnością wobec klientów, pracowników i środowiska. Projektujemy i realizujemy farmy wiatrowe, fotowoltaiczne oraz systemy magazynowania energii – w Polsce i za granicą. Stawiamy na długofalową współpracę opartą na lojalności, zaufaniu, skuteczności i wysokiej jakości wykonania. 

Ale najważniejszy jest zespół – to ludzie są naszą prawdziwą mocą. Szukamy osób, które chcą pracować w branży, która naprawdę ma znaczenie.

Razem idziemy do przodu, z pasją i energią.


Zakres obowiązków:

  • Bieżące wsparcie Kierownika Kontraktu na realizowanych kontraktach;

  • Analiza dokumentacji technicznej;

  • Przygotowywanie pism, powiadomień i listów w sprawach kontraktowych;

  • Kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej;

  • Opracowywanie raportów z przebiegu Inwestycji;

  • Kontakty z urzędami w sprawach związanych z realizacją kontraktu.


Wymagania:

  • Ukończenie studiów na kierunku technicznym (min. tytuł inż.);

  • Umiejętność pracy w zespole;

  • Samodzielność, odpowiedzialność i dokładność;

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;

  • Prawo jazdy kat. B.


Oferujemy:

  • Udział w ambitnych projektach;

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole;

  • Premie oraz pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet Medicover Sport);

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.