Oferty
Manager ds. Jakości i Serwisu
Nowa
Produkcja

Manager ds. Jakości i Serwisu

Gnojnik
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

branża produkcyjna

zarządzanie zespołem

Kontrola Jakości

Opis stanowiska

Innowacyjność, jakość i nieustanny rozwój to wartości, na których budujemy nasz rynkowy sukces. Stawiamy na energicznych i ukierunkowanych na sukces ludzi, budując pełen pasji zespół profesjonalistów. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie osoby do pracy na stanowisku:


PAGEN jest jednym z wiodących polskich producentów okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Nasze produkty PVC i aluminium cenione są w Polsce, Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a nawet w Kanadzie, USA i Australii. Rozwój własnej sieci salonów sprzedaży oraz aktywność międzynarodowa przyczynia się do wzmacniania pozycji polskiej branży stolarki okienno-drzwiowej, która jest liderem eksportu w Europie.


Manager ds. Jakości i Serwisu

Miejsce pracy: Siedziba firmy PAGEN


Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad Działem Kontroli Jakości oraz Działem Serwisu.
  • Opracowywanie i wdrażanie procedur obsługi serwisowej oraz reklamacyjnej.
  • Kontrola jakości prac montażowych wykonywanych przez serwisantów – wdrażanie standardów i audytowanie realizacji usług montażowych.
  • Monitorowanie terminowości i jakości realizowanych zleceń serwisowych.
  • Rozwiązywanie trudnych przypadków reklamacyjnych i wspieranie zespołu w kontaktach z klientami.
  • Ustalanie celów jakościowych dla obszarów produkcyjnych spółki oraz nadzór nad kontrolą jakości na wszystkich etapach produkcji, w tym końcowa weryfikacja produktów przed wysyłką.
  • Analiza wyników kontroli jakości oraz inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych.
  • Ścisła współpraca z działami produkcji, logistyki i sprzedaży w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta.
  • Przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu dotyczących jakości i efektywności działań serwisowych.
  • Monitorowanie i analiza wskaźników KPI w zakresie serwisu i jakości.
  • Identyfikacja przyczyn powracających problemów jakościowych lub montażowych oraz wdrażanie działań naprawczych.


Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej.
  • Umiejętność zarządzania zespołami.
  • Znajomość procedur kontroli jakości i procesów serwisowych.
  • Doświadczenie w analizie wskaźników KPI oraz wdrażaniu działań korygujących.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku pracy.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży stolarki otworowej (PVC/ALU).


To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Długoterminową współpracę w oparciu o umowę o pracę.
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę.
  • Szkolenia produktowe wspierające rozwój zawodowy.
  • Przyjazną atmosferę w zgranym zespole.
  • Udział w imprezach integracyjnych oraz wspólnych inicjatywach.



Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej i dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym.
  • Możliwość przystąpienie do dodatkowego ubezpieczenia grupowego.
  • Program poleceń pracowniczych.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Mistrz produkcji

Nowa
Wipasz S.A.
Biała Podlaska
HAACP
GHP
GMP
Nowa

Supply & Production Planner with French

Nowa
10 000 - 13 000 PLN
Cyclad
Łódź
Supply Chain
SAP
Nowa

Kierownik Planowania Produkcji

Nowa
14 000 - 15 000 PLN
Level Work
Legionowo
zarządzanie zespołem
Lean
Nowa

Lider Zespołu produkcyjnego

Nowa
Sunreef Venture SA
Pruszcz Gdański
zarządzanie zespołem
BHP
Nowa

Black steel processing Area Supervisor

Nowa
Baltic Towers
Gdańsk
Leadership
zarządzanie zespołem
Microsoft Office
Nowa