Manager Sales & Marketing Pałac Rozalin
Nowa
Sprzedaż

Manager Sales & Marketing Pałac Rozalin

10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

social media

zarządzanie projektami

marketing

praca zespołowa

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

MANAGER SALES & MARKETING PAŁAC ROZALIN 


Kompetencje Marketingowe 

  • Stworzenie zarysu strategi / działań na rok z góry  
  • Współpraca z agencją zewnętrzną na start / Jungle Solutions / Planowana współpraca na okres luty i marzec by poukładać pewne kwestie  
  • Definiowanie grup docelowych oraz dopasowanie działań promocyjnych do ich potrzeb oraz kontynuacja wspólnie ustalonej strategii  
  • Bieżąca obsługa kanałów social media / analiza wyników / tworzenie treści marketingowych (copywriting, sesje zdjęciowe, materiały wideo).  
  • Instagram (Pałac Rozalin / Restauracja Oficyna)  
  • Garden Café & Cukiernia & Parkowa Sypialnia - ?  
  • Facebook (Pałac Rozalin / Restauracja Oficyna)  
  • Linked in / Pałacu Rozalin + doradztwo w moim osobistym idąc celem stworzenia silniejszej marki osobistej reprezentującej obiekt o podniesienie mocy marketingowej obiektu  
  • Addwords  
  • Pozycjonowanie Strony Internetowej i SEO  
  • Współpraca z mediami / potencjalnymi partnerami  

Analiza i raportowanie:  

  • Monitorowanie efektywności działań marketingowych za pomocą narzędzi analitycznych (Google Analytics, Meta Ads Manager, itp.).  
  • Przygotowanie raportów i rekomendacji na podstawie analizy wyników. 

Budowanie relacji z partnerami:  

  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z weddingplannerami / dostawcami firm ślubnych oraz eventowych etc.  
  • Pozycjonowanie i promowanie obiektu pod kątem różnych grup docelowych: biznes, Przyjęcia weselne, Przyjęcia prywatne i rodzinne, Inne wydarzenia jak sesje zdjęciowe / plany filmowe etc.  


Kompetencje sprzedażowe 

  • Tworzenie od podstaw poprzez koordynację wydarzeń wewnętrznych obiektu. Wydarzenia mają funkcję marketingową integrującą grupę odbiorców, jak również sprzedażową przynoszącą przychód  
  • Aktywna sprzedaż: Przygotowywanie ofert szczególnie dla klientów indywidualnych dostosowanych do wspólnie ustalonego kalendarza wydarzeń oraz aktywna jego sprzedaż i  promowanie  
  • Prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie umów na organizację mniejszych wydarzeń.  
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz aktywne pozyskiwanie klientów.  
  • Obsługa klienta: Bezpośredni kontakt z klientem na każdym etapie realizacji wydarzenia – od zapytania ofertowego po realizację.  
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, dbając o szczegóły i satysfakcję gości.  
  • Współpraca z zespołem operacyjnym obiektu:  
  • Koordynacja działań z zespołem pałacu rozalin - serwis oraz kuchnia  
  • Dbanie o realizację wydarzeń zgodnie z oczekiwaniami klienta oraz standardami Pałacu Rozalin.  
  • Budowanie długoterminowych relacji:  
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami po wydarzeniach w celu pozyskania rekomendacji i kolejnych realizacji.  
  • Tworzenie bazy lojalnych klientów i programów partnerskich.  


Kompetencje strategiczne 

  • Zarządzanie projektami  
  • Planowanie i organizacja pracy w obszarach marketingu i sprzedaży.  
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz efektywnego zarządzania czasem. 
  • Budżetowanie i kontrola kosztów:  
  • Odpowiedzialność za budżet marketingowy oraz budżety realizacji mniejszych wydarzeń.  
  • Negocjowanie cen z podwykonawcami i dostawcami w celu optymalizacji kosztów. 
  • Kreatywność i inicjatywa: Tworzenie nowych pomysłów na promocję obiektu i unikalnych doświadczeń dla klientów.  
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz wdrażania innowacji. 
  • Komunikacja i współpraca: Doskonałe umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.  
  • Praca zespołowa z działem operacyjnym oraz właścicielami obiektu w celu realizacji wspólnych celów biznesowych.  


Kompetencje operacyjne / biurowe 

  • Tworzenie grafik w canvie / materiałów potrzebnych sprzedażowo jak np. uspójnienie wizerunkowe ofert sprzedażowych / alkoholowych / wprowadzanie zmian w kartę menu 
  • Zamawianie papieru, tak by uspójnić identyfikację / zamawianie długopisów dla klientów etc.  
  • Nadzór na wysyłkami elementów sprzedażowych / marketingowych / Weryfikacja i kupowanie elementów potrzebnych np. do paczek prezentowych / wstążek / wszystkich elementów wizualnych  
  • Tworzenie elementów guest experience jak np. listy powitalne dla gości / drobne upominki / ubarwianie doświadczenie gości zadbaniem o szczegóły  


Propozycja Współpracy 

  • Pełen etat / 5 dni w tygodniu / Orientacyjnie 8 godzin dziennie  
  • Czas pracy nieregularny - dopasowany do funkcjonowania obiektu 
  • Obecność minimalnie 3 dni weekendowe w miesiącu w okresie poza sezonem (do ustalenia, czy będzie to soba, czy niedziela)  
  • Obecność minimalnie 4 dni weekendowe w miesiącu w okresie sezonu (do ustalenia, czy to będzie sobota, czy niedziela oraz zakres godzin)  
  • Obecność weekendowa: relacjonowania / storytelling - życie obiektu / dziejące się wydarzenia / tworzenie content na social media. Grafik ustalany orientacyjnie na początku miesiąca na kolejny miesiąc.  
  • Dni pracujące w weekend są do odebrania w tygodniu - poniedziałki / wtorki. • Możliwość pracy hybrydowej z czym minimalnie 3 dni pracujemy z lokalizacji, a 2 dni mogą być poza lokalizacją. W pierwszym etapie zależałoby mi byśmy w pierwszym miesiącu widywały się częściej celem wprowadzenia / poznania pracy obiektu. Do ustalenia indywidualnie.  

Narzędzia:  

  • Komputer MAC  
  • Telefon nie jest przewidywany na tym stanowisku, ale ważne są zdjęcia - zatem tu pytanie na jakim sprzęcie Pani pracuje?  
  • Obiady pracownicze / Miłe otoczenie natury i przyjaźny i stymulujący zespół ludzi :) 


10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - Dowolna

Rekomendowane oferty

Key Account Manager - Travel Corporate Solutions

Nowa
AirHelp
Warszawa
język angielski
sprzedaż B2B
account management
Nowa