O nas
Panek S.A. to jedna z największych wypożyczalni samochodów w Polsce, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku. Codziennie wspieramy klientów indywidualnych i biznesowych, zapewniając niezawodne rozwiązania transportowe w całym kraju. Teraz szukamy osoby, która połączy rolę organizatora biura i zaufanej asystentki-ta zarządu.
Kogo szukamy
Osoby dobrze zorganizowanej, z wysoką kulturą osobistą, która zadba o sprawne funkcjonowanie biura oraz codzienną efektywność pracy prezesa zarządu oraz innych obszarów spółki.
Zakres obowiązków
Prowadzenie i koordynacja kalendarza oraz spraw Prezesa Zarządu
Obsługa recepcji i zarządzanie biurem: koordynacja usług i współpracy z zewnętrznymi firmami serwisowymi i administracyjnymi, dbałość o ład porządek i estetykę biura
Organizacja spraw administracyjno-operacyjnych związanych z funkcjonowaniem zarządu
Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów (faktury, umowy, pisma)
Wsparcie przy organizacji spotkań, wizyt i eventów firmowych
Kontakt z działami wewnętrznymi firmy i nadzór nad bieżącą komunikacją wewnętrzną
Wymagania
Pracowitość i bardzo dobra organizacja pracy własnej
Doświadczenie w pracy administracyjnej lub asystenckiej
Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami
Wysoka kultura osobista, empatia, odpowiedzialność
Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku
Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Outlook, Word, Excel)
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Oferujemy
Umowę zlecenie lub B2B
Pakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczę nie grupowe
Realny wpływ na organizację pracy biura
Możliwość rozwoju osobistego i zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w różnorodnym środowisku ekspertów w swoich branżach.
Rekomendowane oferty